^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

29.8.12

Home » , » *apehal ko ni?*

*apehal ko ni?*

as salam, 

hah, dah masuk pertengahan bulan syawal, baru sibuk nak gantung kad raya?.....

 haha, ni gara2 aku tertunggu2 jugak kad raya taun ni, tapi x dapat lor.....

 inilah satu2 nya kad raya yang aku dapat taun nieh..... terima kasih Sue


terima kasih bebanyak coz sudi bagi kad raya nieh, so leh abadikan kat blog ni..... hehe, taun lepas ada gak lah aku dapat 4 5 keping, tapi agaknya orang sekarang ni suma dah main guna SMS, blog, FB, WhatsApp dll jerk, tu yang xder kad raya tu kan..... tapi kalau ada, kan seronok, leh gantung kat umah macam dulu2, siap buat pokok raya lagik..... huhu windu plak saat raya dulu2.....

x perlah, yang penting kemeriahan berhari raya n bermaaf2an sesama kita tetap kekal hingga hari ni kan.....

k, sekian


11 comments

August 29, 2012 at 1:50 PM

yeayy!! dpt kad raya..
terasa dihargai kan..;)

August 29, 2012 at 1:54 PM

x amik gambo kad raya yg adik gantung (tampal) kat dinding ruang tamu....

opss ntah g ruang tamu ke x ek blik kg aritu huhu

August 29, 2012 at 1:55 PM

skunk dah maju la kak mas...eh..jemput la join segmen sy eh...sy taw kak mas sure banyak gambar nyew kan...hehehehe

August 29, 2012 at 2:04 PM

satu kad pun xdpt huu..

August 29, 2012 at 2:04 PM

masa zaman sekolah dulu seronok... penuh dengan kad... sekarang dah xbopa nak meriah... lebih senang ucap selamat hari raya menggunakan teknologi sedia ada (T____T)

August 29, 2012 at 2:24 PM

ok lah dik kan dari x der ..
akk pun dpt 2 keping aje ..
nak balas pun dah lewat huhuh

August 29, 2012 at 2:31 PM

hehehe
kak sue kasi ek sis

August 29, 2012 at 3:14 PM

saya pun 1 kad pun tak dapat....:-p

August 29, 2012 at 3:44 PM

kak yus takde dpat kad raya pun tahun ni...huhu.

selamat hari raya masz

August 29, 2012 at 3:59 PM

okey la ade dari saya 1 pun takde..hehehehe..

August 30, 2012 at 11:29 AM

hehehe..sama2 masz.
segan pulak rasanye awk tempek kad raya dari saya ni kt blog.
tulisan pun comot momot je.
kihkihkih

Post a Comment