^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10 August 2012

Home » , » *Rezeki di bulan Ramadhan*

*Rezeki di bulan Ramadhan*

as salam, 

alhamdulillah, di bulan ramadhan ni ada rezeki aku sambil2 online kan.....

ritu ada join GA anjuran Dini..... hadiah dah sampai..... jauh tu dari Sarawak kan.....

pen sarawak yang cute..... siap ada rambu ramba lagik tau..... sayang nak guna, so aku letak jerk kat tempat aku letak pen kat opis nieh..... tapi dah test dah buat tulis, dakwat kaler itam..... hehe

thanx Dini, nanti kata ada nak buat GA lagik kan, bagitau yerk..... mana tau ada rezeki lagi ngan Dini kan..... wink wink


 last week, ada pulak nama dalam senarai nieh.....

dari blog Sue yang nak bagi kad raya pada pengomen tegar blog beliau..... x sangka aku dia nak bagi kad raya..... erm, kira ni adalah kad raya 1st untuk aku la taun neih, nanti dah dapat, aku gantung kat blog aku ni selama sebulan yerk..... hehe thanx Sue....

alhamdulillah, rezeki dari Allah.....


k, sekian

6 comments

August 10, 2012 at 1:11 PM

meh sini meh...nak bagi wit raya...

August 10, 2012 at 1:12 PM

bestlah. bertmbh lg koleksi cenderahati. ala, malu la..xyah la gantung kt blog. tulisan kita comot momot. hehehe

August 10, 2012 at 3:02 PM

rezeki kan

August 10, 2012 at 5:11 PM

tahniah, saya pun ada juga pen ni kat opis..simpan jer..x guna..sayang..hehe

August 11, 2012 at 10:37 AM

dah lama xdpt cendehati dr blogger...sbb mood dulu merundum...

August 13, 2012 at 9:37 AM

Tahniah..Alhamdulillah..reseki bulan Ramadhan..^^

Post a Comment