^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

09 August 2012

Home » , , » *stand alone eubiq system*

*stand alone eubiq system*

as salam, 


ingta x entry pasal eubiq system aku yang lepas..... kali ni pon aku nak cerita pasal mende yang sama..... yang lama aku tunjuk tu x beli lagi, dah tunjuk yang baru kan..... muahaha, saja aku nak share info ngan kengkawan, mana tau kengkawan berminat nak beli kan.....

okey, see picture below.....
!
!
!
!
!

tengok hanya di tengah2 gambar sahaja, bukan kiri atau bukan kanan yerk..... 

so dah dapat apa yang aku nak share..... hehe..... kalu sebelum ni aku tunjuk yang sistem lekat kat dinding..... yang ni pulak boleh stand alone n portable..... tapi still ada wayar untuk sambung ke main plug point la, cuma wayar tu ada 1 jerk n masih kekalkan sistem keselamatan macam eubiq system yang sebelum ni.....

mende ni aku jumpa kat kedai lampu Houses Lightings Puchong..... nama dia elepod..... harga pasaran RM699.00, sekarang ni ada best buy harga RM379.00..... n kalu beli barang kat kedai tu boleh dapat eubiq system ni dengan harga RM299.00..... memang didatangkan dengan set yang berdiri tu + 3 unit plug point.....

erm agak menarik..... tapi belum nak beli lagi..... tunggu kalu memang diperlukan nanti, kami beli yerk..... kengkawan ada yang berminat, bolehlah beli, sebelum harga kembali ke asal yerk..... ha, dah macam promoter kedai plak..... hehe

k, sekian
 

10 comments

August 9, 2012 at 8:09 AM

wow bagusnya

August 9, 2012 at 8:17 AM

ada gaya promoter dah tu.. hihihihi :)

August 9, 2012 at 8:28 AM

baru tau!

August 9, 2012 at 9:16 AM

belanja dni lah buleh hehe

August 9, 2012 at 10:24 AM

wah wah..mmg ade gaya promoter ni. bagus2. tp biasalah kan, klau keje kraftgn mmg pandai promote. hehehehe

August 9, 2012 at 11:25 AM

org nk pindah masuk umah baru ni mmg kene la kalo beli..ekekeke..br kemas gittuu..hehe

August 9, 2012 at 11:41 AM

ape tu yek~ tak boleh tangkap sgt bende alah ape..ekekeke

August 9, 2012 at 4:54 PM

ada bakat dah.. hehe

memang rasa terpengaruh sejak entri yang lepas lagiks (^__^)hoho

Anonymous
August 9, 2012 at 4:58 PM

menarik juga tu!

August 10, 2012 at 12:25 AM

hurmm bagus ye dik nie ;)

Post a Comment