^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

29.8.12

Home » , » *Astro @ Teratak Kami*

*Astro @ Teratak Kami*

as salam, 

ingat x entry pasal astro semalam yang aku buat.....aku tau x ramai yang baca coz aku up cerita tu dah pepetang hari time orang sume tengah sibuk nak siap2kan makan malam..... x per, leh jerk klik link tu semula kalu nak tau apa aku cerita...... hehe

so Hubby baru jerk lepas call extension no. aku jap tadi ajak balik awal..... xder la awal sangat pon, 4.30 pm..... coz orang Astro nak datang Teratak Kami nak pasang talian hayat..... weehu!!!!! senyum lebor aku dengan gagang telpon nieh..... hehe

nampaknya kali ni pekerja Astro buat dengan cekap, terima kasih jugak pada ajen kat kedai letrik Rawang nu..... kami mohon ari isnin, ari ni (rabu) dah nak pasang..... Alhamdulillah, kira 2 hari setengah bekerja dorang proses permohonan kami.....

tapi kena letak kat lantai lah jawabnya decoder ngan tivi kami coz xder rak tivi lagik kat ruang tamu kami tu..... erm, xper..... sabar yerk, nanti kita pi cari rak tivi yang murah2 jerk dah la kan..... janji bleh tengok tivi.....

so, nak mintak izin kat bos balik awal lah..... erm bos kecik jek boleh kan, coz bos besar n 2nd bos besar xder kat opis..... hehe

k, sekian


p/s : masz, jangan lupa yerk reserve kan duit tiap bulan untuk bayar yuran talian hayat tu..... hehe


9 comments

August 29, 2012 at 4:06 PM

hihihihi.. ari tu masa raya.. astro wat hal gak.. tak der siaran...sib baik balik kpg.. sekrg dah ok lepas buat report.. :)

August 29, 2012 at 4:11 PM

sabar je la...

August 29, 2012 at 4:11 PM

lepas ni berastro ria bagai lah kita ye!

August 29, 2012 at 4:22 PM

selamat mempunyai kuali kat bumbung umah la ye

August 29, 2012 at 4:37 PM

hihi

August 29, 2012 at 4:37 PM

wahh..best2..berapa langganan sebulan kak..? amik channel cartoon tak..?

p/s: akak alynn tanya nape letak tivi kat atas jgn berkecil hati plak tau..xder maksud apa2 pun..akak nak beli lagik satu tv letak kat bawah eh..:)

August 29, 2012 at 4:55 PM

clearlah gambar lepas ni ek...he3....

August 29, 2012 at 6:30 PM

wah...seronok la
macam2 ada kat talian hayat tu...

August 30, 2012 at 9:47 AM

sy bace la kak mas...

Post a Comment