^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

6.8.12

Home » , , , » *berat turun 2 kg*

*berat turun 2 kg*

as salam, 

 jumaat lepas 14 ramadhan, lepas buka dengan Murtabak Mee Sendiri Lagi (entry resepi nanti aku share)..... saje gatal kaki timbang berat badan..... ingatkan macam biasa berat maintain jerk x turun x naik..... tetiba malam tu lepas buka..... timbang berat..... wah!!!!! terkejut coz tengok berat dah turun 2 kg..... balik pada 4X kg lah aku..... hehe, 

alhamdulillah..... walau x banyak mana turun, tapi amalam berpuasa boleh jugak mengurangkan berat badan dengan cara yang sihat yerk kengkawan selain ia menjadi kewajipan kita sebagai umat Islam.....

erm, agak2 sampai hujung bulan ramadhan ni boleh la aku turun 4 kg kan..... tapi lepas tu boleh maintain ker dengan 4X kg tu..... maklumlah makanan banyak depan mata kan..... tapi x per lah, janji badan sihat n hubby sayang..... hehe, hubby ngadu berat dia x turun pon bulan puasa nieh..... ye lah, mana nak turun, asik air berais jerk yang diminum kan.... cuba ikut macam sayang ni, buka or sahur minum air yang suam (kalu panas karang melecur plak lidah)..... ok dear..... lepas ni follow sayang yerk.....

kengkawan mesti berat dah turun banyak kilo kan.....

k, sekian


7 comments

August 6, 2012 at 1:08 PM

anum berat bertambah kurang
heheh siap kena marah ngan dr

August 6, 2012 at 1:10 PM

berat sya turun 15 kg... hehehe

August 6, 2012 at 1:24 PM

turun jugak tapi tak bnyk :(

August 6, 2012 at 1:59 PM

turun le jugak.. takut pas raya naik le pulak hehehe

August 6, 2012 at 3:37 PM

turun jugak 2kg tp tgguuuu... nnti syawal tup2 b...+ ke asl..hehee

August 7, 2012 at 7:39 AM

wah terbaik lah maz
akk nie baru turun 1 kilo ekeke
insyaallahh sama2 sihat di bulan puasa .. nak jugak turun 3 kg layie nak dptkan 68kg huhu

August 7, 2012 at 3:28 PM

Myra bulan posa tak pernah berat turun...huhuuuu

Tp nasib baik mantain ;D

Post a Comment