^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13 June 2012

Home » , , , » *Lawatan sambil belajar ke Istana Negara, Jalan Duta*

*Lawatan sambil belajar ke Istana Negara, Jalan Duta*

salam,

 esok, kali kedua sejak Aisha aku hantar ke Taska Temanku ni buat lawatan..... kalau sebelum ni ada buat lawatan ke Muzium TUDM bulan 4 ritu, kali ni (esok) dorang buat lawatan ke Istana Negara, Jalan Duta..... ala istana baru tu..... baru jerk 2 3 ari lepas baca kat blog kak wahida pasal dia pi lawatan ke sana..... aku pon baru jerk berangan nak bawak Aisha berjimba2 kat luar istana tu, tetiba sekolah dia dah buat lawatan pulak..... hehe lambat la aku ni bertindak kan.... x per, janji niat tu dah ada dalam hati..... muehehe


 ini surat dari taska untuk persetujuan ibu bapa

malam tadi aku dah isi butir2 yang perlu, hubby balik dari kerja jam 11.00 malam tinggal sain jerk..... so pagi tadi aku masukkan keratan surat kebenaran tu dalam beg Aisha untuk di beri kat cikgu..... bayaran free la kut coz dalam surat tu x dinyatakan n cikgu x mintak pon.....

esok, Aisha kena pakai baju sukan n aku pastikan kali ni Aisha pakai kasut, (ritu masa lawatan ke TUDM aku dah nak sampai school baru ingat nak pakaikan Aisha kasut, huhu)..... moga Aisha akan ok2 jerk dengan lawatan tu..... tunggu lah cerita dia pulak untuk lawatan kali ni yerk..... hehe

k, sekian

p/s : mak pak x sampai lagi Istana Negara, anak dah sampai dulu dah.....
x aci la camni kan..... huhu

6 comments

June 13, 2012 at 2:41 PM

Hari tue sikakak..lawatan sekolahnya kat Zoo Melaka...Exited Si kakak nak pergi..

June 13, 2012 at 2:49 PM

wahhh hopefully cekgu2 die jaga aisha baik2 ... risau jugak kan klu budak2 kecik /anak2 kite pegi jauh gitu

June 13, 2012 at 3:04 PM

best la! istana ni dekat je dgn office saya n kak wahida..tp saya x pena smpi lg..ngeeee~

June 13, 2012 at 3:07 PM

acik pun tak sampai lagi aisha oiii

June 13, 2012 at 3:23 PM

best diorg nk gi lawatan ek..
mama jgn jeles nahhh..hihii:))

June 13, 2012 at 6:31 PM

seronoknyerrr

Post a Comment