^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24 April 2012

Home » , , , » *Lawatan school Aisha ke Muzium TUDM*

*Lawatan school Aisha ke Muzium TUDM*

salam,

erm, ari ni rehat dari cerita Usu's Big Day jap yerk.....
nak story pasal my lil Aisha bleh?.....
kalu x bleh pon aku nak cerita jugak.....
haha

semalam kan, kan, kan.....
Taska & Tadika Temanku tempat my lil Aisha belajar ada buat lawatan ke Muzium Tentera Udara Diraja Malaysia.....
so, memang exited la my lil Aisha bercerita balik dari school semalam.....
nampak jerk muka aku depan pintu nak ambik dia semalam.....
trus dia bagitau.....
"Mama, tetopen"
hah, aku tengok la ke atas langit nak tengok kut2 ada aeroplane.....
"Tak de pon....." aku cakap ngan dia, saje aku buat2 x tahu..... hehe
"Butan, tetopen tadi, Aisha tetopen....."
 "Owh, Aisha tengok aeroplane tadi?"
"Ha....." sambil dia angguk2kan kepala.....
hehe, cumel plak aku tengok anak dara aku yang dah sedia cumel tu.....

start dari situ memacam lah dia bercerita dengan aku.....
sampai kat moto, dia bercerita dengan papa dia plak.....
jadinya dari school sampai lah ke rumah dia bercerita.....
walau aku x berapa nak dengar butir cakap dia, coz dia dok depan.....
so papa la yang layan dia bercerita.....
hehe
pantang nampak bende terbang, dia bertanya.....
"Papa, ape tu?....."
Papa pon layan je la sepanjang jalan sampai ke rumah.....

sampai kat umah, dia buka beg school n kuarkan 1 kertas.....
"Mama, tetopen..... tantik tak?"
"Aeroplane..... cantik....."


alahai anak dara aku, setiap kali ambik gambo suka buat muka gitu sekarang.....
bajet nak nampakkan lesung pipi dia bawah mata la tu.....
so inilah souvenir yang Aisha bawa balik dari lawatan school dia ke Muzium TUDM semalam.....

erm, lepas ni x tau la ada trip ke mana lagi yang school Aisha akan buat.....


k, sekian

8 comments

April 24, 2012 at 8:30 AM

ala comelnya dia

April 24, 2012 at 9:42 AM

mesti comel memek muka aisha dok bercerita tu kan mas..

April 24, 2012 at 11:08 AM

alahai...nak tetopen jugek! :D

April 24, 2012 at 11:15 AM

Alahai comei jer dia sebut tetopen.. :)

April 24, 2012 at 12:17 PM

alahai... nampak sinar kegembiraan yang suci.. hehe
nama anak macam anak is la.. tapi my lil one 'aisya (^____^

salam ukhwah dari is... is folo sini ye~ leh kongsi2 cerita.. insyaALLAH (^___^)

April 24, 2012 at 12:42 PM

aloor seronoklah aisha ye ..
budak2 kalau dpt gi tempat macam tuu , duk ceritalahh bila balik rumah ;)

April 24, 2012 at 4:38 PM

tetopen...hahaha...pelat..kelakar plak..

April 25, 2012 at 11:36 AM

Comel je dier cerita...samer la ngan irsyad...asyik dok bercerita je pasl trip tu..

Post a Comment