^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

09 April 2012

Home » , , , , » *Yellow Rose Headband - done*

*Yellow Rose Headband - done*

salam,

erm, ingat lagi x ENTRY INI.....


alhamdulillah,
diperkenan oleh-Nya untuk aku sambung semula projek yang terbengkalai hampir sebulan yang lalu.....
dan hasilnya.....

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

TADA!!!

Yellow Rose Headband
for my lil Aisha untuk dipakai on my USU big day this weekend.....
simpel jerk design yang aku buat.....
harap2 my lil Aisha suka.....
hikhik

aku lak yang teruja n x sabar nak pakaikan kat anak dara aku tu.....
x sabo gak nak balik kampung.....
hehe

erm,
kengkawan yang nak datang, aku jemput yerk.....
kampung aku kat Kota Tinggi, Johor.....
sape yang nak alamat (nak pos kad, takut x sempat sampai lak yerk), bg email.....
nanti aku send yerk.....

k, sekian

10 comments

April 9, 2012 at 8:09 AM

msti comel aisha pakai nanti ni =)

April 9, 2012 at 8:18 AM

wow comelnya

April 9, 2012 at 8:25 AM

cantik...mesti sgt comel bila aisha pakai nnti, tk sabar nk tengok~

April 9, 2012 at 9:10 AM

kreatip klu aku la kan .... jenuh la nk wat gitu tak berseni langsung ....

April 9, 2012 at 9:14 AM

ooo aisha bakal jd flowergirl la ni ye..

April 9, 2012 at 9:51 AM

CANTIKLAAA

April 9, 2012 at 9:58 AM

cantik...mesti comel aisha pki nnti..

April 9, 2012 at 10:43 AM

cantik sangat!!

berseri lee di hari bersejarah nanti flower girl sorang ni eheheeheh...kreatif le masz.....

April 9, 2012 at 12:51 PM

tangan kreatif takpe la. cuba tangan macam tangan akak ni, lain jadinya hehe

April 9, 2012 at 1:37 PM

comei aje ..
sure aisha suke lah dik ;)

Post a Comment