^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30.3.12

Home » , , , , » *Projek Yellow Rose Headband*

*Projek Yellow Rose Headband*

salam,

dah petang baru leh update...
hehe
kali ni sempat berPC aku.....
ni pon seb baik time solat jumaat.....
kalu x..... huhu x sempat lah.....

erm, aku tengah usahakan projek baharu nieh.....
ingat nak buat untuk Aisha pakai masa bulan 4 nanti.....
hehe
ntah sempat ntah x yerk.....
projek apa.....

*

*

*

*

*






TADA!!!

eh.....
bunga.....
bunga rose.....
bunga rose kuning.....
erm, ni x siap lagik nieh.....
hajat nak buat headband.....
muahehe

mula buat awal bulan 3 ritu.....
kalau ikut, 2 hari dah siap.....
pehtu tertangguh coz sibuk ngan promosi HKK2012.....
so lepas habis promosi kenalah sambung balik.....
moga2 adalah kesempatan nak sambung.....

hurm, nak melawat kengkawan la plak.....
tunggu yerk kengkawan.....

k, sekian

7 comments

March 30, 2012 at 2:10 PM

cantik la.. lembut tol tangan bleh gubah2 bunga mcm ni :)

March 30, 2012 at 2:11 PM

buatkn ktnye bunga tangan bleh xxxxxxxxxxxxxxxxx~~~~?

March 30, 2012 at 2:26 PM

alahh cumel nyeee ..
cute jee ..
rajin masz buat ..

ps ; dik kupon ada layie ngan akak , tapi tarikh last dia 31 mac dik .. kalau nak gi dlm sabtu ahad nie roger2 akak dear .. insyaallah ;)

March 30, 2012 at 2:33 PM

dh siap nanti tunjuk eh?
cantek plk eB tgknyer :)

March 30, 2012 at 3:09 PM

cantiknya

March 30, 2012 at 3:43 PM

cantik..tp kan kalu dpt kaler biru lg cun ;-)

March 30, 2012 at 4:39 PM

cantik....mmg pandai masz buat...kalo lieya tangan pengkor ni buat tak jadi bunge la gamaknyer heheheeheh

Post a Comment