^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

05 March 2012

Home » » *Seni Itu Indah*

*Seni Itu Indah*

salam,

erm, ada kengkawan yang rasa monday mood ker?.....
hehe, aku xder la sangat.....
tapi.....
opsss bos x der time ni, jadi panel interview kat atas.....
so boleh la aku beronline jap.....
hehe

hurm, last saturday opis aku ada buat Program Pemukiman Melalui Aktiviti Riadah.....
atau kata pendeknya, hari sukan & sukaneka.....
haha

gambar x der, coz tengah semangat jadik pom pom girl, so x sempat nak ambik gambo.....
harharhar
hari tu aku bawak my lil Aisha, so dia lah jadi pom pom girl.....
hehe
gambar?..... xder jugak.....

nak gambar jugak?.....
ok

layan.....

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

ha, ambik gambo ni dulu erk.....

hehe

dah, xder idea nak taip dah.....
coz gambar xder.....
so redha je la dengan kemerepekan aku ni yerk.....
haha

k, sekian

3 comments

March 5, 2012 at 10:05 AM

hahahhha
terbaik la sis gambar tue

March 5, 2012 at 12:53 PM

tuh ader gambar tuh? ;)

March 5, 2012 at 12:58 PM

waaahhhh.. kreatifnye sape yg buat lukisan tuh~

Post a Comment