^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

1.3.12

Home » , , , » *Hujan Oh Hujan*

*Hujan Oh Hujan*


salam,

erm..... hujan la pulak tetiba petang nieh.....
baru jerk nak training volley ball.....
 muehehe, training la sangat kan.....

hurm, hubby sekarang ni masih ada di IKN bersama bos dia.....
atas urusan apa aku x tahu.....
nanti balik rumah baru nak tanya.....

so, dah alang2 dia kat sana, naik kreta opis.....
ondaway balik ke opis akan lalu di Taska Temanku.....
maka aku cadangkan hubby untuk minta izin ngan bos dia untuk ambil lil Aisha trus bawak balik opis.....
kalu x, lepas jam 7pm, akan dikenakan RM5 sejam atas khidmat OT penjagaan kanak2.....
huhu, dah lah setiap bulan memang wajib kena bayar extra RM50 untuk ambil Aisha after 6pm.....
tak kan nak tambah lagi kos tiap2 hari RM5 kan.....

sian jugak kat Aisha yang tinggal sorang2 jerk tiap kali kami ambil after 7.00pm.....
so, kali ni memang aku suruh hubby ambil Aisha trus kat taska.....
harap2 sempat ambil sebelum jam 7pm.....

adakah ia hujan rahmat?.....
 alhamdulilah, setiap apa yang Allah turunkan kepada hambanya itu ada hikmah disebaliknya.....

k, sekian


1 comment

March 2, 2012 at 4:37 PM

btul kak sian aisha..dia dah b esar dah mengerti..mesti terasa org lain dah lek tinggal dia sorang jew..lau dulu kat umah makcik apis xder ar terasa sgt kan..?

Post a Comment