^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20.3.12

Home » , , , » *Tiny Hanging Pillow For My Lil Aisha*

*Tiny Hanging Pillow For My Lil Aisha*

salam,

hah, tiny hanging pillow?.....
ape la pulak bantal kecik tergantung nieh.....
huhu
aku x tahu nak letak nama apa.....
asal nak buat tiny pillow, tapi dah ada reben untuk gantung.....
tu yang jadi tiny hanging pillow tuh.....
haha lantak haku lah.....


 inilah bendealah Tiny Hanging Pillow tu.....


close up sikit.....

ada nama di situ.....
ofkos lah untuk tuan punya nama tu kan.....
saiz 15cm x 15cm.....
agak2 boleh gantung kat cermin kereta tak.....
x mengganggu pandangan hubby masa drive kan.....
hehe

erm, masa aku bagi kat Aisha tiny hanging pilow nieh.....
nak tau apa reaksi dia?.....
"Mama, tantik....."
"Ni papy tunye Mama"

nak aku translate?
"Mama, cantik....."
"Ni Barbie punya ye Mama"

hoho
ingat lagi dia dengan patung Barbie tu yerk.....
hubby dah janji hujung minggu kalau ada masa, nak cari 1 untuk Aisha.....
sedaya upaya nak puaskan kehendak anak dara selagi mampu.....
moga dimakbulkan.....
ameen

owh, balik pada tiny hanging pillow.....
nak tengok rupa bila digantung?.....
nanti aku snap yerk, sekarang nieh asik balik malam jerk dari kerja.....
ni sume gara2 HKK2012 kat opis aku nieh.....
jemput datang yerk.....

k, sekian

7 comments

March 20, 2012 at 8:19 AM

cutenya...
tunggu snap seterusnya

March 20, 2012 at 8:23 AM

Belikan laa Barbie dia tuuu :D

March 20, 2012 at 9:17 AM

alahhh cumeinya mas ..sure asya suke ;)

March 20, 2012 at 9:32 AM

alahai...so cuteeee!! suke lieya tgk hah....cantik sbb kalernye pun bright gitu...mmg naik laa kalernye...cantik2...

March 20, 2012 at 9:36 AM

comel..kena plak kal;er kuning lg menyerlah

March 20, 2012 at 12:46 PM

cantek~ tapi x leh nak bayangkan besar mana..kikiki

March 20, 2012 at 7:21 PM

tantekknya... hehee

Post a Comment