^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

12 March 2012

Home » , , » *Kuih Telur Buaya*

*Kuih Telur Buaya*

salam,

pernah dengar nama Kuih Telur Buaya.....
aku 1st time dengar nieh.....
nak tahu rupa dia camaner.....

*

*

*

*

*


 inilah rupa dia.....

kawan opis aku pi kenduri kat Perak n dia dapat kuih nieh.....
erm, agaknya kuih ni fofuler kat belah Utara jerk kut kan.....


saiz dia x besar sangat n x kecik sangat.....
(thanx pada model a.k.a tuan punya kuih yang sudi aku snap pic dia)


rasa?.....
erm, pernah makan x biskut lutut, ala biskut atau roti yang keras tu.....
then biskut tu disalut dengan gula.....
keras n manis.....
ha, macam tu la rasa dia.....
 
aku try Google, tapi x jumpa plak.....
ada sesapa kengkawan pernah jumpa atau tau pasal kuih nie.....
aku serius memang x pernah jumpa.....

k, sekian

8 comments

March 12, 2012 at 1:09 PM

lum penah dengar...

tapi best ke masz??

March 12, 2012 at 1:43 PM

x penah tau pun...mak x penah buat. lalala

March 12, 2012 at 2:13 PM

Kuih telur buaya... biskut lutut... nie laa first time teman dengar nama-nama pelik nie...

March 12, 2012 at 2:23 PM

belum pernah dgr, dan belum try makan

March 12, 2012 at 2:40 PM

eh lieya tak penah tau laaa....tgk dari rupe dah mcm kuih makmur jek he he he....model kuih tu hensem ...kem salam yeak hahaahaha

March 12, 2012 at 4:33 PM

kecik2 dolo slalu tgk :)

March 13, 2012 at 9:02 AM

tak pernah dengar pon name kuih tu, rase pon x pernah..haha..kesiannye saya

March 13, 2012 at 1:16 PM

1st time dgr nama kuih ni.. :)

Post a Comment