^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10.3.12

Home » *Hajat ke playground kena tunda*

*Hajat ke playground kena tunda*

salam,

erm, ingat hujung minggu ni nak bawa Aisha ke playground coz dah lama sgt kami x bawa dia main.....
tapi nampaknya hajat tu kena tangguh dulu.....
tangguh mungkin sampai awal bulan 4 nnti.....
bukan apa, hubby kena kerja tiap hujung minggu.....
hari bekerja pon hubby akan blik lewat mlm.....
ni sume atas tugas yg dipertanggungjwbkan utk jaga keperluan logistik sempena HKK nnti.....

mlm ni pon aku sorang2 jerk kat umah layan badminton.....
Aisha dah tido coz siang tadi dia x tido, tu yg mlm ni tido awal.....
nak tgok rancangan lain mcm x brape mmberangsangkan jerk.....
huhu

hurm, moga nnti dpt jgk bawa Aisha men kat playground.....
Insyaallah

k, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments

March 10, 2012 at 10:53 PM

Lama jugak ditangguh tu kan?kesiannn.tp, nk wat cmne,tuntutan hidup.sbr jelah.

March 10, 2012 at 10:56 PM

Erm xper lar kat nak wat camner dah tugas..akak layan badminton? x tgk citer seram ke mlm nie? cerekarama kot? alyn pun xtgk xberani..hihi

March 11, 2012 at 9:44 AM

x pe
si kecik tu faham =)

March 11, 2012 at 9:45 PM

Cian aisha...nant next time ader la masa tu...

Post a Comment