^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

01 March 2012

Home » , , , , » *Gold Coast Water Theme Park Morib*

*Gold Coast Water Theme Park Morib*

salam,

erm ingat entry semalam pasal GoldCoastMoribResort.....
so hari ni adalah entry sambungan.....
kalau semalam cerita pasal kemudahan yang disediakan oleh pihak resort.....

hari ni nak share pasal Water Theme Park dia pula.....
jom rasai kegembiraan kami di sama.....
muahaha










 lambaian perkenalan oleh model wajib blog nieh.....
erm, model yang kecik yerk kengkawan, yang besar tu hanya props semata2.....
hehe, boleh kan Dear.....


 permainan pertama yang dicuba.....
nak tengok lain2 permainan, boleh terjah SINI.....
coz blog ni cuma nak pamerkan wajah2 kegembiraan sahaja, yerk.....
haha


 "BEST....." itulah yang keluar dari mulut Aisha tatkala dah selamat turun dari permainan di atas.....
walau tercungap2 jugak dia lepas terjerumus (wah perkataan canggih ko guna jah) ke dalam air.....
wajah tetap ceria.....
aku pula yang takut tengok dia tenggelam.....


 wajah teruja nak cuba berjalan sorang diri dalam air kolam.....


 amboi seronoknya dia.....
aku?..... hurm, tengok dari tepi kolam jerk..... huhu


 wah!!!!! lapan kali jugak aku suruh hubby dok timang Aisha dalam air ni untuk dapatkan shoot cenggini.....
haha, satu penderaan yang berbaloi.....


 aksi terjun tiruk oleh hubby.....
balas dendam coz masa kat Tanjung Balau ari tu x menjadi.....
kali ni.....


 YES!!!!!
aku pulak yang seronok..... haha
 lepas ni aksi Aisha plak.....


 tutup mulut.....


 tutup mata.....









one









two










go





 seronok jerk aku tengok dorang ni main air.....
main rendam2..... main terjun2..... main selam2.....
aku.....


 kaki jerk yang masuk dalam air.....
jadik la kan.....
hehe


 last aksi Aisha yang aku snap dalam air.....

coz lepas tu papa nak main gelongsor yang tinggi tu, x boleh nak bawa Aisha sekali.....
xder sape nak take care Aisha main dalam air.....
so, aku simpan camera di tempat yang selamat.....
n terjun sama2 ngan Aisha.....
hehe
dapat gak aku main air akhirnya.....
aku x tipu la.....
memang aku main sekali time ni.....
tapi xder bukti coz xder sapa nak snap pic aku.....
huhu

kami main dengan gembiranya.....
Alhamdulillah atas nikmat n kurniaan Allah bagi kami peluang ini.....
(lama giler seh aku x dapat main air)
kalau tengok entry2 aku sebelum nieh, tiap kali pi pantai ke, pi kolam ke, pi tasik ker.....
memang aku jarang, x pernah actually masuk dalam air, setakat cecah sikit2 tu ada la.....
huhu sedih kan.....

so, last but not least.....
penat dah menaip nie sebenonya.....
tapi sebab semangat nak share keseronokkan kami.....
aku gagahkan jugak.....


my dear hubby.....
nak jugak pose kat TAN35 tu.....

sambil berangan kalu dapat sebijik macam tu, lagi meriah aktiviti travel kami.....
hehe

k, sekian

11 comments

March 1, 2012 at 8:10 AM

menarik gak masz.. tak pernah linda tau kat morib tu ada gini2..ingat pantai yg sunyi jek...

March 1, 2012 at 8:16 AM

Syoknye maen air...budak2 mmg suka sgt ngan air kan..ekekeke

March 1, 2012 at 9:43 AM

uiiii best nyer ni yg tringin nk g mandi ni...

March 1, 2012 at 9:52 AM

best2...tgk2 pic semua lieya dah teruja....bolehle usul kat hubby nanti tuk cuti2 malaysia kat sini....budak2 ni asalkan bawak tempat yg ade main air sure suke punye.....

March 1, 2012 at 10:16 AM

suka tengok budak2 main air...

March 1, 2012 at 10:52 AM

aksi terjun yg sangat mengkagumkan hehehehe

March 1, 2012 at 10:53 AM

sukanyer dia... best tak ramai orang... kalau semua masuk air sapaler pulak nak amek gambar...

March 1, 2012 at 2:00 PM

wah seronok nye main air.....tmpt ni mmg cntik. seronok tgk korang

March 1, 2012 at 2:26 PM

gambor last tuh cam model ler :)

March 1, 2012 at 4:26 PM

bestnye.. anak2 mesti suka kalo dapat main air cam tuh kan~

March 1, 2012 at 6:06 PM

ade org nk sponsor hanimun kat sini x hehe

Post a Comment