^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

06 March 2012

Home » , , , , » *Hari Suka Suka Sabtu*

*Hari Suka Suka Sabtu*

salam selasa,

erm, mood hari ni ok sikit ker nak buat kerja?.....
hehe

aktiviti last saturday.....
opis aku ada buat Program Pemukiman Melalui Aktiviti Riadah yang melibatkan opis Ibu Pejabat, Institut Kraf Negara dan anak syarikat Kraf Holding.....
lokasi terjadinya aktiviti ini adalah di Institut Kraf Negara, Rawang dari pagi jam 7.30 sampai jam 3.00 petang.....
aktiviti mula dengan senamrobik..... lepas tu ada sukan then ada sukaneka..... sambil2 tu ada jugak cabutan nombor bertuah.....
kali ni nombor aku xder ONG kim swee lah..... 
huhu

korek punya korek dalam camera BB.....
rupanya ada la 2 3 ketul pic yang aku snap.....
so, jom layan pic sambil aku bercerita.....


 kak intan, ana, tia

minah pom pom dari group ping.....
group aku ler tu...
hehe
diantara game yang ada hari tu adalah.....
volley ball, ping pong, badminton, dart dan carom selain daripada sukaneka.....
aku?.....
masuk volley ball yang tersingkir pada peringkat akhir saringan.....
muahaha


 shada, lylie, iza (duduk sebelah kiri belakang)

group orange sedang bersedia untuk memulakan game ping pong.....
ada insiden tidak diingini berlaku.....
si iza (duduk sebelah kiri belakang) telah tercedera di bahagian tangan semasa perlawanan volley ball berlangsung.....
semoga dia cepat sembuh dari kecederaan tersebut.....


 opsss..... pemain dart tak dijemput.....
 hehe


ofkos lah my lil Aisha


tengok orang main volley ball, dia nak main volley ball.....
tengok orang main ping pong, dia nak main ping pong.....
tengok orang main badminton, dia nak main badminton.....
tengok orang main dart, dia nak main dart.....
kesudahannya, aku bagi jugak dia merasa baling dart kat papan tu.....
bawah papan dart ada meja (untuk elak dari mata dart jatuh atas simen lantai), so aku dirikan dia atas meja tu.....
pinjam dart si Andy..... dan..... baling!!!!!.....
hehe

ada harapan x nak jadi ahli sukan dah besar nanti.....
erm, kalu boleh sukan indoor jerk la yerk, coz sebab ari sabtu ari tu, habis terbakar muka, tangan aku ngan Aisha.....
nak kena sapu fair & lovely dan fair & lovely la pulak nieh.....
hehe

k, sekian

6 comments

March 6, 2012 at 8:44 AM

aku tak penah join suka jabatan ..tp tringin tp malasan

March 6, 2012 at 9:13 AM

wah bagus2...aktif gak bersukan hah...lieya ni jek buat malu sbb kaki bangku hahahahaha....

amboi2 si aisha pun sibuk nak join sekali yeak...tapi mane acik baling dat dekat2 gitu syg oiiii he he he

March 6, 2012 at 12:34 PM

akka lari tajuk sket nih..rasanyer dulu akak pernah post tajuk update blog guna hp kan..? alynn cari gak tp x jumpa..camner eh kak boleh ajar..? atau ada link mana2 yg boleh alynn refer..?

March 6, 2012 at 1:52 PM

musti sharp shooter tuh kan?

March 6, 2012 at 2:27 PM

takpe... sukan baik untuk kesihatan..:)

March 6, 2012 at 5:39 PM

amboi ping pong gitew..kuar peluh xni? hehehe

Post a Comment