^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

19 March 2012

Home » , , , » *Bungkusan Dari Skynet*

*Bungkusan Dari Skynet*

salam isnin,

monday blues?.....
hehe, aku x boleh monday blues sangat coz dah start sibuk melampau untuk HKK2012 yang akan start 21hb nanti.....

tapi sekarang ni nak cerita kejadian Jumaat last week.....
time lunch hour, about jam 2.22 pm, aku terima call dari seorang lelaki, nombor yang x dikenali.....
erm, time ni kira orang lelaki dah selesai solat Jumaat kan..... hehe
dia bagitau yang dia orang Skynet nak serah bungkusan dari 1 company.....
company apa aku x berapa nak pasti tapi bunyi2 macam company lawyer.....
dia tanya bangunan mana dia nak pegi, aku pon bagi la direction (opis aku ni ada 2 bangunan depan n belakang).....
so aku bagitau dia pegi yang bangunan belakang.....
ok, talian terputus di situ.....

lebih kurang 30 minit lepas tu.....
dapat call lagi dari orang yang sama n bagitau dia dah ada kat pak guard bawah opis aku.....
aku pon turun.....
nak tahu bungkusan apa aku dapat.....
aku pon tertanya2 bila aku ada shopping online atau ada menang apa2 hadiah.....

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

cheh, macam seprais sangat jerk kan.....
hehe
 

 hah, inilah bungkusannya.....
x besar x kecik.....


 zoom sikit alamat pemberi.....
ha, tu bukan nama syarikat lawyer ker.....
dup dap dup dap.....


 dalam bungkusan ada bungkusan.....
erm, bila pulak aku order biskut online nieh.....

bukak bungkusan.....

v

v

v

v

v

v

v

TADA!!!!!
 ooooo ini isi dalamnyer.....


 zoom lagik.....
sampul?..... apa dalam sampul banyak2 nieh?.....

jom bukak 1 sampul.....

v

v

v

v

v

v


haaa, inilah isi dalam kad jemputan sume tuh.....
my USU punyer wedding card.....
dia pon ada buat entry kad kahwin kat SINI.....


nak tengok isi dalamnya.....

v

v

v

isk berapa banyak 'v' lah entry nie.....
hehe



my USU adalah yang bernama Siti Norhafizah tu yerk.....
so, secara rasminya aku nak menjemput kengkawan blog yang berhasrat nak datang ke kenduri my USU yerk.....
nak kad, boleh jerk bagi alamat kat aku melalui email : masz_4580@yahoo.com

k, sekian

9 comments

March 19, 2012 at 8:46 AM

comel kad kawin dia...

March 19, 2012 at 10:18 AM

senang kan mcm tu...oder pastu anta je by pos....

btw, sgt cun la kad kawin tu....

March 19, 2012 at 10:37 AM

kad kawen rupanya....ingatkan apa tadi...

March 19, 2012 at 10:51 AM

kad kawen rupernye..kikiki

March 19, 2012 at 12:20 PM

comei kad kawin..muka usu pn nak sama dh..igtkan kakak dia dh td..hehe

March 19, 2012 at 12:57 PM

Punya laa kusyuk baca... tengok2 invitation card... bila nak hantar utk teman nie...

March 19, 2012 at 1:32 PM

jemput datang =)

tq to pengambil gmbr yg cantik itu

March 19, 2012 at 2:46 PM

uii jauh la kak..kem salam kt bakal pengantin ya

March 19, 2012 at 10:37 PM

kad kawin rupanya.. saspen hehe

Post a Comment