^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

14 March 2012

Home » , » *Projek Hujung Minggu Lepas*

*Projek Hujung Minggu Lepas*

salam rabu,

rabu tanpa kata?..... owh tidak bagi aku..... hehe

hujung minggu lepas aku ada projek spesel.....
asik dengan projek jerk aku ni kan, ye lah, dah nak masuk bulan 4 nie, so kena gandakan usaha.....
lantaran (wallah word x boleh blah) hubby kerja n aku tinggal berdua jerk kat umah.....
maka aku pon laksanakan projek nieh.....
dah rancang lama dah, sejak pembelian dilakukan aku memang dah berhajat untuk buat projek nieh.....
tapi kena tunggu masa n ketika yang sesuai.....
maka hujung minggu lepas adalah masa yang sesuai.....

projek apa?.....
hehe, bukan projek apa pon.....
aku ada beli tudung untuk di pakai masa kenduri USU next month.....
so, sebelum diagihkan kepada mereka yang berkenaan, aku nak cuci dulu la tudung2 tu sume kan.....

dan



dan



dan



dan



dan



 inilah hasilnya..... (bukan warna sebenar)


gambar ni ada kaitan dengan tajuk ker?.....

owh, tetiba hari aku laksanakan projek tersebut, anak dara aku tu bangun awal plak.....
biasanya dia bangun jam 9 pagi terus2 stanby tengok Boboi Boy.....
tapi hari tu lepas hubby pi kerja jam 8 pagi, dia pon bangun.....
so, aku pon ajaklah dia kuar rumah hirup udara kurang enak nyaman.....
sambil tolong aku sepahkan sidai sume tudung2 tu.....
ada jugak hiburan.....
hehe

k, sekian



7 comments

March 14, 2012 at 9:59 AM

hehhee
good projek

March 14, 2012 at 12:44 PM

wahh... projek besar jgk nih... byknya...

March 14, 2012 at 1:21 PM

wahhhhhhhhhh cam boutique :)

March 14, 2012 at 2:09 PM

wah ni dah mcm bukak butik tudung nie heheehehe......senang dah siap cuci awal2 kan.....tak le tekocoh2 nanti....

cantik plak tgk bersusun seragam gitu....

March 14, 2012 at 2:23 PM

banyaknyeeee!! hehehe..

March 14, 2012 at 2:30 PM

rajinnyer tlg bsh kn..

March 15, 2012 at 8:04 AM

wah..mcm kt kedai dh rupanya..ehhehe

Post a Comment