^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

03 April 2012

Home » , , » *Alhamdulillah telah berakhir, tapi.....*

*Alhamdulillah telah berakhir, tapi.....*

salam,

erm hujan pula petang2 hari nieh.....
moga x sampai ke petang (time balik keje).....
coz aku naik motor.....
nanti lewat pula nak ambil Aisha di school.....
oho, lama tul aku x bercerita pasal Aisha kan.....
sibuk sesangat dengan tugas sampai x sempat nak bercerita.....
insyaallah sok la aku coretkan cerita Aisha.....

erm, akhirnya.....
promosi HKK2012 dah pon berakhir.....
hari ni sibuk paking2 n kemas2 barang pulak.....
sambil tu sempatlah aku abadikan gambar di tugu HKK2012.....
see.....

padahal tugu tu ada jer selama 14 hari promosi berlangsung....
dah habis aktiviti promosi baru berkesempatan.....
posing kat situ.....
huhu

 
ni lah group (kengkawan opis) yang selalu bekerjasama dengan aku.....

sepanjang promosi HKK2012 berlangsung.....
bahagian aku kena cover kerja2 urusetia Demo Kraf, Demo Masak, Kedai SDSI, Persembahan Kesenian.....
+ aku kena duty Lawatan Berpandu n pengusaha OP Silver dari Kelantan.....
Alhamdulillah ia telah berakhir.....
tapi.....
akan ku rindui saat2 itu.....
next promosi adalah Promosi Kerja Kahwin bulan 6 nanti.....
x tahu lagi apa tugas yang dipertanggungjawabkan.....
harap2 yang mudah2 jerk.....
hehe

p/s : x sempat nak shopping mana pon.....
uhuk.....


k, sekian

8 comments

April 3, 2012 at 3:06 PM

cantik tugu HKK tu...kalerpul...mmg wajib amik gambar kat situ sebelum balik heeheheeheh....

April 3, 2012 at 3:13 PM

waa ade tugu ke taun ni... bestnye nk amik gambo pre wed kat situ bleh

April 3, 2012 at 4:08 PM

hkk tu ape ek ....
penat kan kerja luar ni

April 3, 2012 at 4:39 PM

aah HKK tu haper dik .. huhuh

April 3, 2012 at 4:59 PM

ooo nnt bleh la terjah lg tgk brg2 utk kawen ni..

April 3, 2012 at 5:11 PM

eima, kak ieda, HKK tu apa? leh tengok kat sini..... hehe

April 3, 2012 at 6:38 PM

cun la pic kat wording hkk tu..kalerful..bila dlm gmbar..ceria je...

April 4, 2012 at 8:21 AM

comel tugu HKK tu
=)

Post a Comment