^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18.4.12

Home » , , » *Hai Hai Hai*

*Hai Hai Hai*

salam,

kini ku kembali untuk mengaktifkan diri dengan berblogging.....
wallah, macam dah bertahun2 jerk x berblog yerk.....
padahal baru 3 4 hari cuti update blog.....

fuhhh!!!
hari ni dah kembali bertugas seperti biasa.....
lepas berhempas pulas on Usu Big Day last weekend.....
ni pon kepala masih weng^*#@$ n mata masih x boleh buka sepenuhnya.....
maklumlah kenduri umpama 3 hari 3 malam kan.....
huhu

alhamdulillah,
semua berjalan seperti dirancang walau di saat akhir hampir bertukar plan.....
kalau perlu nanti aku cerita ek.....

gambo?!!!
hehe, nanti aku upload la yerk.....
atau mungkin Usu akan upload sendiri di blog beliau.....

erm,
nak jenjala umah kengkawna jap lah.....
dah lama x bertanya kabo.....

k, sekian

6 comments

April 18, 2012 at 11:46 AM

mcm retis la plak hehehehe

April 18, 2012 at 11:51 AM

tu le masz, lame tul masz ilang....cewah!!

biase la tu kakak pengantin mmg busy jugak....penat jgn ckp la kan...tapi seronok n puas bile majlis berjalan lancar....nnati update la gambar yeak...musti meriah tuh....

April 18, 2012 at 12:31 PM

hihi slmt berjalan2 ke rumah kwn2:)

April 18, 2012 at 2:28 PM

kt tunggu gambor ok

April 18, 2012 at 5:10 PM

sy pon nk tggu gambar jgak..hEHE PASTI MERIAH!

April 22, 2012 at 12:41 PM

Samalar dgn alynn ni kak dah ler sememangnyer xberapa nak aktif berblogging pastu dilanda kesibukan duniawi(keje)..jadinyer tenggelam timbul ler blog alynn kak..skrg dah berjaya update blog by phone..so sedaya upaya utk upgrade story mory seberapa pantas yg bole..hihi..yolah tuu..

Post a Comment