^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10 April 2012

Home » , , , » *Tikut Telup*

*Tikut Telup*

salam,

erm, pernah dengar x?.....
Tikut Telup

huhu
apa bahasa aku guna nieh.....
try google ada x.....
haha kompem x der.....
kalu ada pon, Tikut tu ditukar pada Tikus, n Telup tu kena tukar jadi Tel.Up (English).....
hehe

ok, x yah lah nak google2 sangat kan.....
meh aku bagitau kat sini.....
ini sebenonyer bahasa my lil Aisha.....
stand for

*

*

*

*

*

Biskut Celup

FYI my lil Aisha nieh banyak perkataan yang keluar dari mulut dia akan guna huruf "T".....
kalau kengkawan yang pernah dengar dia cakap, tahu lah ke "T" an dia tu.....
so, Biskut Celup tu jadilah Tikut Telup.....
hehe

apa cerita dengan biskut celup nieh.....
owh,
sejak kebelakangan ni, Aisha suka saat makan biskut.....
then biskut tu dicelup dalam air.....
x kira lah air apa.....
air milo ok lagik, kekadang aku bagi jerk air sarsi atau air sirap.....
biskut pon x kira jenis n perisa apa.....
dia ok jerk.....
haha janji dapat celup biskut dalam air.....

erm,
aku pon dah terikut2 dengan perangai Aisha nieh.....
rasa macam best pulak dapat makan biskut celup air.....


so,
start semalam, aku bawa biskut dari rumah.....
aku bawa air 3 in 1 ke opis.....
aku masak air.....
n

*

*

*

*

*


TADA!!!
 inilah menu lunch aku semalam.....
jangan cakap aku diet, sebeonya au malas nak turun lunch kat cafe.....
eh, abaikan nama2 pembuat dodol tu yerk.....
hehe


biskut jagung celup ngan air teh o limau.....
sedap.....

lunch nanti nak buat lagik.....
nak try ngan biskut perisa lain n air lain plak lepas ni.....
sok dah cuti.....
yeah yeah.....
so, mungkin lambat sikit aku update n jenjalan umah kengkawan yerk.....
ada kelapangan aku singgah.....
doakan semuanya berjalan lancar yerk.....

k, sekian

14 comments

April 10, 2012 at 8:13 AM

biskut jagung cicah air teh o sedapnyer...

April 10, 2012 at 8:22 AM

anum kalau biskut jagung makan mcm tue pun sedap

April 10, 2012 at 8:59 AM

biskut jagung cap ping pong terbaik dari hup seng...mmg layann ngn teh panas2..;)

April 10, 2012 at 9:21 AM

hehe.macam sedap je air n biskut tu..;D

April 10, 2012 at 9:47 AM

sedap ... lama tak buat ... hehehe
susu = tutu ke aisah sebut ??

April 10, 2012 at 9:57 AM

diet ka mkn tikut telup je? ;-)

April 10, 2012 at 12:16 PM

tomey plak tikut telup tu heheeheheh....

ish ni peberet lieya kalo kudap2 waktu petang nie....kadang2 bekpes pun layan sbb boring dah nak mkn menu2 biase....tapi lieya suke cicah kopi O.....

April 10, 2012 at 12:24 PM

sejak preggy ni dni suka benau makan tikut telup hik3

April 10, 2012 at 1:06 PM

@eima ha'ah la eima, susu jadik tutu.. hehe

April 10, 2012 at 3:35 PM

Biskut celop memang sedap, roti petak cicah dengan air Milo memang layan :)

April 10, 2012 at 6:57 PM

hehe...tikut telup yer..igt ape td... lya suka gak..tp lbh suka celup biskut merrie dgn air tea

April 12, 2012 at 2:20 PM

hehehe moon pon sama jer... kalo dah malas nak turun lunch tu.. makan biskut kering cicah air teh pon..sodappp... hehe

April 17, 2012 at 9:32 AM

sesekali pekena biskut jagung ngan air teh mmg sedap...

Post a Comment