^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10 June 2012

Home » *cucur udang Adabi*

*cucur udang Adabi*

Salam,

Pagi ni tetiba rajin nak buat breakfast. Muehehe rajinla sangat, buat breakfast cekodok segera jek. Cucur Udang Adabi.

Tapi aku buat xde rupa mcm yang kat dalam iklan tv tu pon, uhuk uhuk, tapi xpe la, janji rasa ada n family aku makan. Seronok je aku tgok dorang mkn trutama Aisha yg jrg nak mkn pagi kcuali kalu ada roti canai, minute mak roti canai kalu dah pukul 10 pagi kan.

Erm, kiranye boleh la aku beli lagi cucur segera ni, nak bli perisa lain plak... Tolong beri izin ye incik hubby...

K,sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments

June 10, 2012 at 4:53 PM

lya pon suka cucur adabi .. y lemak manis tu..sedap

June 11, 2012 at 8:12 AM

owhh..lau bab makan nie encik hubby bukan beri izin akak cakap jew nak perisa apa semua rasa en cik hubby belikan..:)

June 11, 2012 at 8:44 AM

aku dah try cucur bawang pun sedap ...

June 11, 2012 at 10:48 AM

x pena try lagi sbb slalu buat sendiri guna tepung gandum letak ikan bilis, cili giling dan bawang je.. :D

Post a Comment