^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

26.6.12

Home » *spongebob squarepants*

*spongebob squarepants*

Salam,

Petang2 ni kat umah ngan aisha...
Kena la layan si kecik tu tgok rancangan tv dia...
Jam 5 ptg kat TV9 layan spanbob skuepen kali ni siri 'valentine day'...
Tengok je, jgn di ikut fahaman dorang...

Jom layan, sambil pikir nak masak apa utk dinner mlm ni...

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments

June 27, 2012 at 8:42 AM

dulu fahim suka skrg ni dah tak dah .. tatau nape ...
tp layan gak kan kartun ni kan..... klakar

June 27, 2012 at 9:20 AM

kami anak beranak peminat tegar kartun spongebob ni..hahaha

Post a Comment