^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22.6.12

Home » *BW tergendala*

*BW tergendala*

salam,

 ermmmmmm update pendek.....
semalam dah jenjalan umah kengkawan, tapi baru separuh jalan, dah kena sambung keje semula..... haha gini lah gaya kalu BW curik2 time keje kan..... upsssss waktu lepas opis hour yerk, bukan waktu kerja tau kengkawan.....

semalam keje sampai ke malam hari baru balik..... nak setelkan persiapan aktiviti demo kraf yang start hari ni kat bawah..... ni pon x setel lagik, tapi naik opis jap coz ada makan2 di hari jumaat..... gambar?..... x der, tunggu versi kengkawan lain yang mungkin akan bercerita nanti yerk..... hehe


kepada sesapa nak datang sini untukjumpa ngan aku atau nak jenjalan sini.....
meh tengok map.....


View Larger Map

dah, nak sambung BW umah kengkawan yang tergendala semalam.....

k, sekian


4 comments

June 22, 2012 at 1:08 PM

hehehe klu saya wat 3 , 4, 5 keje dalm satu masa.. kesian tangan2ku ini

June 22, 2012 at 1:50 PM

cayuk2 dik ;)

June 22, 2012 at 1:52 PM

gud luck ye

June 24, 2012 at 7:42 AM

makneng bw sini
jom follow makneng yer

Post a Comment