^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

19.6.12

Home » , , , , » *pecah rekod lagi*

*pecah rekod lagi*

salam, 

erm, rasanya minggu ni entry aku akan banyak yang xder gambar daripada bergambar macam sebelum2 ni..... kenapa?.....

hehe, bukan sebab apa pon, ujung minggu lepas aku balik ke Kuantan, umah MIL..... so aktiviti kami x banyak, hanya habiskan masa kat umah jerk, masak2, borak2, main2, n ari ahad tu jerk sebelum balik KL, ada attended kenduri kawin kawan MIL.....

lepas kenduri tu, kami pon balik KL untuk sambung hari2 biasa kami di sini..... oh ya..... ada yang baca entry aku pasal perjalanan kami dari KL ke Kuantan, kira rekod untuk kami la tu..... terima kasih yerk pada kengkawan yang baca..... so, ni nak cerita perjalanan kami dari Kuantan ke KL pulak lah kan..... 

kami gerak dari umah MIL ke KL lebih kurang jam 4.30 petang..... kalau dari KL biasanya memang kami akan ikut Highway Karak n LPT..... tapi kalau sebaliknya kami akan ikut jalan biasa..... tapi spesial sikit hari tu, hubby siap bawa kami jenjalan lagik..... kalau biasa kami akan ikut jalan biasa n terus kuar Highway Karak kan untuk sampai ke Tol Gombak, tapi kali ni hubby ajak kami jenjalan kat pekan Temerloh, pusing2 satu pekan, siap tunjuk bengkel usahawan yang suatu tika dahulu kamcing ngan hubby..... siap tunjuk pulau hantu kat sungai Pahang tu..... ada sesapa tahu..... hehe

erm, kami masuk highway ikut Temerloh, siap berhenti kat hentian mana ntah, nak beli kudap2..... so kami sampai ke KL jam 9.15 malam..... hah, x ker kontra giler ngan entry sebelum ni..... pecah rekod ngko..... biasa kami ambil masa 4 jam average, tapi ni sampai 5 jam lorrrrr..... tapi xper la kut kan, coz kali ni kami ikut jalan biasa n banyak corner2 n banyak singgah2, bukan highway..... so boleh dimaafkan..... tu kira standard time la kan..... hehe


"hubby, hujung minggu ni kita nak ke mana yerk?....."
"kerje lah, sayang....."
"owh ya, promosi kat opis ni dah start, so kena kerja hujung minggu la, so xder la jalan2 hujung minggu ni....."
"ha, tau pon....."
"huhu....."


k, sekian

7 comments

June 19, 2012 at 8:07 AM

Pulau hantu?...huhu, rasanya dulu masa kami ke Kuantan dari BP pun 5 jam, tp ikut jalan Segamat Muadzam...

June 19, 2012 at 8:15 AM

napa tak singgah kat pulau hantu tuu... ada apa kat pulau tuu?

June 19, 2012 at 8:30 AM

cer cite pasal pulau hantu tu ....

June 19, 2012 at 9:10 AM

rasa cm xdak pa kt pulau tuh.btoi tak kak..nm kg jer kan..

June 19, 2012 at 9:34 AM

Minggu lepas pun saya ke pahang. tp ke jerantut. 1st time smpi sane. siap ikut kg org asli lg! hehehehe..

June 19, 2012 at 9:43 AM

kerap2 turun kuantan..contact la nens kak mazs..hehe..tu pon kalu free2 la...biasa kalo balik skali skala mest xdan nk buat aktiviti lain kan..nens paham..hehetp.

June 19, 2012 at 2:19 PM

x suka ikut jalan lama.. banyak lori besar2.. pastu susah nak potong..hehehe

Post a Comment