^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18 June 2012

Home » , , , , , » *Earning Nuffnang tertinggi di blog ini*

*Earning Nuffnang tertinggi di blog ini*

salam, 

selama dua (2) tahun aku menggunakan khidmat Nuffnang kat blog ini..... inilah earning tertinggi yang pernah aku capai.....

see.....

baru jerk jadi ME last week..... maklumlah, blog x berapa nak glamour, so BE pon malu2 jerk nak bertapak kat sini..... kalau ada pon pelan2 jerk dia jalan takut jatuh..... haha

erm, memula aku berblog adalah untuk gantikan laman sosial lain yang dah pon di block oleh opis aku..... YM, Friendster, FG, Tweeter dan lain2 lamas sosial memang x dibenarkan di opis ini..... mujur kawan aku si Lylie kenalkan aku dengan blog nie..... maka aku pon mulalah start buat..... memula macam x best je kan, tapi bila dah ramai kawan maya, boleh pulak jumpa kawan2 baru..... aku dah mula syiok..... so aku teruskan sampai lah hari ni.....

dengan Nuffnang ni, aku saje2 jerk, tengok orang letak, aku pon letak..... kalau ada iklan yang menari2 kat kotak tu, itu satu bonus n aku bersyukur..... sebab tu aku x berapa kisah pon dengan earning yang aku dapat..... dah 2 tahun berNuffnang, sekali pon aku x pernah cashout..... tiket pon aku x pernah hantar kalau ada pape masalah kat akaun aku..... huhu teruk kan aku nie.....
(mood: tengah jeles ngan kengkawan yang dah banyak kali cashout)

tapi x per, aku berbalik pada tujuan asal aku berblog adalah untuk besosial dengan kengkawan di luar sana..... moga persahabatan kita yang terjalin terus kukuh n kalau ada masa, insyaallah kita jumpa suatu hari nanti.....

k, sekian


p/s : aku tahu ada silent reader kat sini, terutama adik aku nuun di johor tu kan..... terima kasih coz berkunjung di sini walau baru sekali tinggal jejak..... kan kan kan..... hehe

8 comments

June 18, 2012 at 1:29 PM

x per maz .. akk dulu macam tu juga
rasanya semua org bermula dari bawa ..insyaallahh semua nie rejeki dari allah , akan sama tau ! ..
anyway gud luck & keep on blogging ;)

June 18, 2012 at 2:21 PM

Tahniah Mas..

BE dah taknak singgah dah blog lily since menyepi tempohari.. :(

June 18, 2012 at 2:24 PM

ok latu ... byk gak tu sape nk bg amaun cam tu free2 .. berkat rajin kite la ni

June 18, 2012 at 2:42 PM

tahniah :)

June 18, 2012 at 2:53 PM

banyak la jugak klau nak dibandingkan dgn saya ni. bape sen sgt la.hahahaha

June 18, 2012 at 3:32 PM

eh, byk la tu...
teruskan berblogging yer...

June 18, 2012 at 4:09 PM

tahniah! Sikit2 lama2 jadi bukit

June 18, 2012 at 4:38 PM

sy pon BE malas nk menapak kt akaun saya...huhu

Post a Comment