^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

12.10.12

Home » , » *Aisha nak dapat adik*

*Aisha nak dapat adik*

as salam, 

erm, cher tengok tajuk kat atas tu.....
ada sesiapa percaya ker.....
hehe

pada bulan Disember nanti 23hb genap umur Aisha a.k.a Umairah 4 tahun.....
so dah sampai masanya kan untuk dia beradik kan.....

oho, tapi jagan percaya dulu dengan tajuk kat atas tu yerk.....
setakat ni belum ada apa perubahan pada diri ini lagik.....
ni semua gara2 anak dara aku tu malam semalam masa dia sibuk menulis buku tetiba dia hisap ibu jari kaki dia.....
orang dulu2 kata kalau anak kita (x tahulah umur berapa kan) isap jari kaki, tu tandanya nak dapat adik.....

erm betul ker?.....


 gambar hiasan
(masa siku Aisha injured ritu but still nak menulis)

lebih kurang gitu lah gaya Aisha menulis malam semalam..... tunduk tunduk tunduk lelama dia ambik ibu jari kaki x lepas pensil terus masuk dalam mulut..... aku yang tersedar terus jerk tarik kaki dia..... "eee, x mau lah isap kaki, kotor la..."..... Aisha senyum jerk n terus sambung menulis.....

so, kesimpulannya..... erm betul ker kata2 orang tua dulu tu yerk?.....

k, sekian
 

11 comments

October 12, 2012 at 1:04 PM

betol lah tuh.. hehehehe... dh boleh bg adik dh tuh~ kiki

October 12, 2012 at 2:11 PM

AMEENNNN......

mmg da ade ciri2 nk jadi kakak pn

October 12, 2012 at 3:36 PM

ngehehe!!!mesti seronokkn klau betul nk dpt adik,amiinn :)

October 12, 2012 at 3:37 PM

dah bole ade adik dah tu.
aisha dh besar sgt dah. hehehe
dh ptt mmg ade adik dah tu. :D

October 12, 2012 at 3:56 PM

jst doakan yag terbaik ye

October 12, 2012 at 4:05 PM

Insya' Allah..Aamiinn..

October 12, 2012 at 4:11 PM

tahniah kak mas mengandung....

October 12, 2012 at 4:20 PM

Hheee, mungkin tu saja orang tua dulu cakap cenggitu, anak menakan myra sekarang baru 6 bulan, memang suka isap jari kaki.
Kata orang tu cara diorang bermain :D

October 12, 2012 at 5:23 PM

ahhha bersiap sedia dikk ;))

October 13, 2012 at 12:07 AM

itu kata org2 tua ada betulnya tu..hehe... dah boleh dah nak menambah..moga2 ada rezeki nanti..insyaallah...:)

October 18, 2012 at 3:58 PM

tandanya nak mintak adik n nak dapat adik..akak ada good news cepat2 inform k..

Post a Comment