^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

29.10.12

Home » *Lab Rats 40 @TVIQ*

*Lab Rats 40 @TVIQ*

As salam,

Jam 11.30am... Tajuk kat atas tu merujuk pada rancangan tv sekarang...layan kan je ape yg Aisha tengok...hehe

Ha, tetiba ari ni aku bleh tgok tv kan, hehe
Aku bercuti rehat ari ni, rehat hilangkan penat sambut hari raya aji + majlis kesyukuran kat TerataKami...
Alhamdulillah, dah selesai, walaupon x ramai kengkawan yg dijemput dtg, tp kedatangan jiran2 setaman pon dah ckup bg kami. Dpt kenal2 dgn dorang. Kan aku dah jadi org sini, so jiran2 sgt penting kan... Walau pon pagi tu ada acara korban kat surau taman kami, mesti penat kan, tapi dorang tetap dtg...
Terima kasih buat mereka yg dtg...

So ari ni kemas2 pape yg patut... TerataKami yg 2 3 ari lepas meriah n riuh rendah dengan famili aku dr johor, ari ni dah kembali spt sedia kala... Huhu

Terima kasih buat Mak, Abah, famili K.Long, famili A.Ngah, famili K.Uda, famili Uteh n famili Usu yg tolong aku arrange utk majlis ari tu...

Gambar, x de... Tapi gambar masa majlis yasin n tahlil ada la, tp nnti2 la aku upload yek... X byk pon yg ada...

Hurm, dah la, nak smbung kemas smula... Ari ni x bleh nak jenjalan umah kengkawan, sok aku pi ye...

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments

October 29, 2012 at 12:06 PM

alhamdulillah dah selsai semua .. ye dikk jiran2 tu yg penting , susah senang kita merekalah yg akan membantu ..

selamat berkemas dik ;)

October 29, 2012 at 12:08 PM

aku?!
kije jelah..
even demam and letih
mujur student takde lab arini

October 29, 2012 at 4:04 PM

kite rase mcm xde org amik gambo kite jer....... huwaaaaaaa nk jgk glemer2

October 29, 2012 at 4:53 PM

selamat berkemas masz..^^

Post a Comment