^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

04 October 2012

Home » , , , » *gedik la sangat kan.....*

*gedik la sangat kan.....*

as salam, 


ini adalah rentetan dari entry INI.....

kononnye nak lepas gian gedik2..... hehe, xder la banyak sangat gambar snap pon, maklum, kamera di tangan Hubby, so dia akan snap gambar yang perlu jerk, so setiap kali aku nak abadikan sesuatu scenery aku perlu berkata..... "papa, ambik gambar mama jap"..... atau..... "papa, ambik gambar ni"..... atau..... "papa, ambik gambar mama ngan aisha kat sini"..... dan yang sewaktu dengannya..... dan setiap kali ambik gambar, Hubby akan snap 1 2 kali jerk..... tiada candid2 okeh.....

tapi kalu kamera kat tangan aku..... ehem ehem, aku lebih suka ambik gambar candid..... nampak natural n memory sangat..... contohnya

ini.....
haha, bubble balloon Aisha pon boleh jadi subjek aku.....


so jom layan pic yang my dear Hubby snap masa kami bercanda di Taman Tasik Metropolitan, Kepong last 2 weeks.....


 ini 1st gambar yang aku mintak hubby snap.....
erm, x berapa menjadi lah 'chupbye' Aisha..... but still sweet for me..... hehe
anak dara sibuk mintak kite, tapi aku x bagi, coz kalu dah dapat kite, x jadilah kami nak berposing2 kan, dok sibuk layankan kite jerk..... so..... say no to kite..... hahahaha



layan Aisha kat playground kejap.....
kat sini banyak gak Hubby ambik gambar, candid yang dirancang..... ha camner tu..... hehe
my dear Hubby suruh Aisha ke sana ke sini, then dia ambik gambar..... itu aku panggil candid yang dirancang..... muaha, suka ati aku jerk kan.....



ondaway ke tepi tasik, aku mintak Hubby snap gambar kami.....
sebelum ni ada aksi 'peace' dari kami berdua di SINI.....


dah sampai tepi tasik, lagi sekali mintak hubby snap pic.....
ingat Hubby snap banyak kali kat sini, coz Aisha sangat suka n ceria time ni.....
tapi rupa2 nya 2 keping jerk, yang lagi 1 pic tu mata aku tengah kuyu..... maklum kena angin sepoi2 bahasa petang tu..... hukhuk "Papa ni, penat Mama buat Aisha gelak2 tau time ni".....



snap by me kat tepi tasik.....  start dari sini banyak lah gambar candid yang aku snap..... boleh jerk tengok kat sini..... tapi xder la aku nak upload semua kan, nanti kena invite author plak..... jenuh mak nak ber'email2 ni kan..... malas
kat tepi tasik ni, kami tengok

v

v

v

v

v


bot laju 3 ketul yang aku x sure ada competition atau saje dorang uji pandu bot2 tu.....



 ha yang ni kamera bertukar tangan coz aku malas nak usung keberatan kamera itu.....
Hubby snap..... motip?..... ada basikal terbaring di situ..... har har har



gambar gedik2 aku?..... haha, malu aku nak up kat sini..... biar je la jadi kenangan aku n family jerk..... wink wink

k, sekian

7 comments

October 4, 2012 at 8:42 AM

comelnya basikal

October 4, 2012 at 9:09 AM

menarik :)

October 4, 2012 at 9:14 AM

makin besar dah aisha

October 4, 2012 at 9:23 AM

Seronoknya..Dah lama tak gi tmn metropolitan....

October 4, 2012 at 12:15 PM

cantik2 kite yg ada... pandai aisha posing2 eh~

Anonymous
October 4, 2012 at 12:53 PM

sama naik mak & anak, but sweet sgt!

October 4, 2012 at 4:35 PM

YG MAK SU SPOT:

waaaaaa... aisha da bleh pakai kasut garfield yg beli 5 tahun lepas la =)

Post a Comment