^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13 January 2011

Home » *Walaupon x sempat nak berlama2 ngan tente, aku nak jugak update*

*Walaupon x sempat nak berlama2 ngan tente, aku nak jugak update*

hah, hari ni masih sibuk macam semalam..... x sempat nak bukak tenet, ni pon baru on..... rasa macam tangan ni dah begedik2 jerk nak klik IE nyer ikon..... rasa macam kengkawan dah memanggil2 jerk dalam blog nie..... walaupon orang x der la nak tengok sangat blog aku ni, tapi kepada sesapa yang ingat kat blog aku yang kiut x berapa cute ni..... terima kasih daun keladi aku ucapkan, tanpa korang siapa la aku ni, bila ada masa jenguk la ke sini.....
'
so, x boleh nak taip bebanyak, banyak lagi kerja menanti.....
'


nak selit pic family sikit by thanx to FrameToy.com.....

'
BW - akan aku buat sikit2 mana yang mampu.....

'
k, sekian
'
'

8 comments

January 13, 2011 at 12:49 PM

salam...wah..biasalah dok uruskan rumah baru..sure banyak yang perlu di lakukan..
bab memanggil tu..ayulah yang asyik memanggil dan menyeru namamu...hehehehehehehe

PS: urukan kerja utama dahulu ya....ada masa....gather2 dlm blog...

January 13, 2011 at 1:31 PM

HIKHIK...BLOG NI MMG SNTIASA DI HATI..SEHARI TK MENATAP, LAIN MCM RASA..HEHE..

January 13, 2011 at 2:01 PM

citarasa rinduan;
ha, rumah didahulukan, kehidupan diutamakan

January 13, 2011 at 2:01 PM

mamalieyna;
toche toche, jemput datang selalu..... paksa rela nie..

January 13, 2011 at 2:07 PM

sekurang nya tetap berhadpdet...tahniah sempat mencelah dlm kesibukan...hehe

January 13, 2011 at 2:59 PM

anak akak comel laa... geram pipi dia,, huhu

January 13, 2011 at 5:25 PM

fieza79;
tu lah, cuba kaber2 ngan bos nie..... huhu

January 13, 2011 at 5:26 PM

nina syakina;
thanx, n thanx for coming here

Post a Comment