^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

11 January 2011

Home » » *Apa yang aisha makan dan cara aisha makan*

*Apa yang aisha makan dan cara aisha makan*

salam selasa,
'
ari ni tinggal jap cerita pasal rumah baru..... muntah kang korang baca n3 aku asik pasal rumah jekr kan, so pepagi ni aku nak cerita pasal anak dara aku sorang nie..... ekceli kejadian ni jadi last week ari selasa n malam tadi..... sume pasal cerita aksi aisha makan.....
'
aku ni x berapa reti nak mengarang, so aku buat cerita bergambar je la yerk..... k
'
kita mulakan dengan
'
ni intro jerk, see aisha dah pandai makan sendiri..... sekarang ni kalu aku nak suap, dia x mor dah..... tapi lepas dia abis makan, siap sedia aku kena kemas tempat dia makan tu..... hehe
'
'

hah, ni makanan wajib aisha tiap kali kami pi pasar malam..... tou hu fa..... betul ker aku eja nie... x per, yang penting aku paham..... haha
aisha boleh habiskan 1 bekas tou hu fa tu, x der maknenyer dia nak bagi orang lain jamah kalu dia dah pegang sudu tu..... tapi last week, ada sesuatu terjadi pada tou hu fa ituew..... see, apa yang aisha pegang.....?
'
'
ha..... clear sikit kan?? walopon pic x berapa nak memberangsangkan, tapi still nampak lagi kan..... tetiba ari tu aisha makan keropok lekor cicah ngan tou hu fa ituew..... apa rasa????? ofkos la manis kan..... hehe
bukan ape, ekceli aisha tergugat tengok kami makan keropok lekor cicah sos, so dia pon nak jugak la kan, nak cicah sos dia tau pedas, so dia cecah la tou hu fa..... ha, camaner, ada bran?????
'
'
hah!! ni pic fresh dari ladang..... petang semalam balik dari kedai makan, aku ada beli roti, biase la saje nak buat makan2 memalan hari kalau lapa kan..... iskiskisk, makan saje..... huhu
kalu tiap kali nak ambik gambar, tu la aksi aisha, mencangkung..... pehtu sebuk nak wat 'peace' guna 3 jari.....
apa yang aku nak highlight yerk..... see pic bawah
'
'
ha..... tu la gigitan aisha pada roti yang x bersalah..... sian kat roti tu kan, dah ada lubang tengah2 dia..... huhu
aku x tau la sape yang ajar dia makan cenggitu..... tapi baru je malam tadi dia makan cenggitu, sebelum ni aku yang koyakkan roti tu n bagi kat dia..... tapi x sempat la nak tengok di makan sampai abis roti tu coz bile dia dapat tau jerk aku ambik pic, dia trus letak roti tu atas tangan aku n dia ambik HP for take a pic..... biasenyer dia akan snap pic pipi sendiri, idung sendiri, mata sebelah sendiri n kekadang kaki sendiri..... hehe
'
'
rasa tu je la kut aku nak share kat sini..... sekaran ni aisha dah x berapa nak makan bubur nasi, so aku kena pelbagaikan makanan untuk dia n paling penting, apa yang aku makan, akan aku sebarkan pada aisha sebagai pengenalan kepada makanan lain2 selain daripada bubur nasi.....
'
anak mama dah besar ye.....
'
k, sekian
'
'

5 comments

January 11, 2011 at 11:33 AM

berseleranya aisha makan tau fu fa...

lawak jer cicah kopok ngan tau fu fa, janji sodapp aisha yerk....

January 11, 2011 at 11:52 AM

ingatkan ade something bad kat tau fu fa tue...

January 11, 2011 at 1:03 PM

hahahahaha
cicah kopok ye..
hehehehehe

January 11, 2011 at 2:16 PM

kretip aisha ni...buat lubang tgh2 roti..hehe

January 11, 2011 at 2:23 PM

ain;
haha, janji sodappp

zura;
hehe, tertipu ker.. sorry

cheqna;
hehe, sodap gak cicah kopok ngan tau fu fa

fieza79;
kreatif sungguh, hehe

Post a Comment