^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

05 January 2011

Home » , , , » *Photoshoot @ Taman Tasik Titiwangsa*

*Photoshoot @ Taman Tasik Titiwangsa*

.....n3 tertinggal.....

actually n3 ni aku nak buat dah lama dah, tapi disebabkan masalah2 yang x dapat dielakan, so hari ni baru boleh nak upload pic2 tersebut.....

sesi photoshoot yang dah kami buat masa celebrate bday aisha kat tasik titiwangsa 25hb dis 2010 yang lepas, selepas 2 hari bday aisha..... xper kan, janji dapat potong kek + ambik gambar yang dah lama aku nak buat..... walopon x gunakan khidmat photog profesional (kami cuma snap sendiri + selftimer camera), tapi kami rasa seronok laks..... insyaallah akan di buat lagi kerje gila tu di lain masa.....

pic yang di ambil x der arr sehebat photog pro kan, tapi ok ler bagi kami yang baru nak belajar nie..... aisha pon dah pandai posing sikit2 di usia 2 tahun ini..... aku sanggup berbaju kurung bagai di tengahari untuk dapatkan kaler baju sedondon ngan hubby n aisha, x per..... janji puas hati..... hehe

so, nak share sikit pic yang kami ambik, kalu nak komen pon x per, leh tambah baik di lain kali.....









ni bukan aksi yang sengaja di buat tau, masa nie aisha cuba untuk menerjunkan diri ke dalam tasik tu, n aku terpaksa pegang aisha yang meronta2 nak turun supaya x terjatuh.....



aku suke scene ini coz nampak very the ceria between papa n aisha, saling berpandangan gitu..... auwww




auch!! macam nak patah pinggang aku nak timang aisha yang dah semakin memberat ituew..... aisha plak nak suoh aku timang lagi n lagi n lagi..... hehe, aku ikutkan jer untuk hari itu.....





MERDEKA!!!!!
so patriotik anak mama ni, dapat bendera atas kek pon jadik wat prop ambik gambar..... hehe 



dah kata sambut bday aisha, harusla ada kek kan..... aisha still with her solivite, untuk sesi photoshoot nie, habis 1 set dia minum..... her favourite drink like vitagen too.....




me n aisha, sweet moment.....
pandai papa snap this picture.....








'so, itu jer la pic yang sempat aku upload..... ader lagi pic lain, tp biar ler aku simpan jerk k..... insyaallah lain kali nak ambik pic lagi tapi tempat lain plak..... teringin nak pi cameron @ tempat yang ada banyak pokok bunga, rasa cam seronok jerk ambik gambar dikelilingi bunga kan..... hehe

k, sekian

3 comments

January 6, 2011 at 9:13 AM

nice.. tapi gamba timang tu nampak aisha mcm nisha plak...
gigi rongak..haha

January 6, 2011 at 10:38 AM

thanx.....
isk aper lak, tu lelangit la, bukan gigi rongak..... chet!!

January 6, 2011 at 4:22 PM

gigi rongak nampak lelangit je lah.. hehehe

Post a Comment