^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

07 January 2011

Home » *Aktiviti biasa bagi wanita di hari jumaat, tapi tidak kali ini bagi aku*

*Aktiviti biasa bagi wanita di hari jumaat, tapi tidak kali ini bagi aku*

burb!!! alhamdulillah, kenyang sudah.....
'
ari ni rasa cam xder keje jerk..... pepagi bos dah pi meeting JKP, so, kami yang ada kat opis ni buat hal memasing lah, mane yang discuss pasal keje nak di buat ke, mana yang nak tipon cawangan negeri ke, mana yang buat laporan ke,..... aku?? hehe, semua semalam dah setel, cuma ari ni nak clearkan fail report taun lepas jerk coz nak serah tugas kat pegawai lain.....
'
clear clear fail, tup tup dah tengahari..... kawan sebelah meja aku si anom n x-kawan sebelah aku lylie ajak pi Ampang Park, huhu aku ok jerk, lagipon kalu dorang x ajak pon, aku memang nak pi sana coz ada urusan di postoffice..... so, tepat punchcard bernyanyi, kami pon mulakan aktiviti yang telah di rancang.....
'

mr google

'
'
1st sampai Ampang Park, pi bank dulu, anom masuk duit, aku kuar duit..... haha, peh tu pi post office..... tekan2 nombor, dapat nombor 1148, sekarang nombor 1126..... wah! jarak 22 orang nak kena tunggu..... tunggu punye tunggu punye tunggu punye tunggu, ting tong..... 1147, hah! llepas ni aku.....
'
iskiskisk boleh la plak orang yang nombor 1146 n 1147 (kaunter bukak dua jerk time tu) lama tul dok kat depan kaunter tu..... bile dorang dah blah, ingat trus la kuar nombor aku, tup tup dua2 orang kaunter tu pi masuk bilik dorang, ntah apa yang di buatnye..... ada la 4.5 minit dorang masuk dalam, bagi aku 4.5 minit tu lama coz aku memang dah tunggu lama.....
'
hm, lotih mokcik cam nie..... seb baik lepas tu keadaan kembali asal..... so masa aku terbuang begitu saja (tanpa dapat cuci mata) kat pejabat pos ituew.... kawan aku yang 2 orang tu tunggu kat luar jerk..... sian kat dorang..... hehe sowie erk.....
'

mr google

'
selesai urusan, berkira2 nak makan kat McD..... uih!!!! ramainyer orang, beratur sampai bengkok2 ke pintu..... x jadi ler, n 2nd choice pi Pizza..... ok, x ramai sangat orang..... n makan lah kami pizza kat Ampang Park tu..... '

pot pet pot pet ngum ngam ngum ngam..... selesai makan, ..... tengok2 jam dah pukul 2.30 petang, ops! dah nak kena balik opis ni..... so xder aktiviti kami jenjalan kat Ampang Park tur..... nak window shopping pon x sempat, cume tengok2 jerk time jalan nak pi kat mesin autopay..... huhu

'

x per, lain kali insyaallah ada masa lagi..... x mor dah pi pejabat pos, nanti lambat.....

'

k, sekian
'


5 comments

January 7, 2011 at 3:14 PM

best tul org gomen rehat jumaat sampai kul 2.30 ye.. cam kami ni, kul 2 jugak lah masuk opisnye.

January 7, 2011 at 3:16 PM

rehat lama okeylah..nie kitorg rehat sma je cm hari2 yg lain..sejam..

January 7, 2011 at 3:22 PM

sempat jgk..ada sesi jenjalan rehat jumaat...ni kat sini byk benor keje menanti..tak sempat nk g mana2 pon..huhu sian..

January 7, 2011 at 4:55 PM

ouh rindu sama gbr pej pos HQ yg lama ni..skang dh transform lain dh..xde nilai2 sejarah dh..huhu

lunch hr jgn ler g pej post..ramai org..hehe..buang mas tunggu turn jek..aik cuci mata kan :D

January 7, 2011 at 5:08 PM

chugie;
owh yerk, sian....

zura;
hm, rehat lama pon x leh wat pape kengkadang..

fieza79;
hm sementara x de keje ni kan, boleh la kuar..

suziey;
tu la, len kali x der dah pi time lunch hour.. huhu

Post a Comment