^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

06 January 2011

Home » *Baru jer lepas discussion*

*Baru jer lepas discussion*

Fuhhh! baru leh bersiaran.....
'
agak2nya awal2 tahun ni memang kebanyakkan agensi @ syarikat x kira la swasta ke kerajaan ke NGO ke akan buat meeting tiap2 hari..... hehe, maaf ler kalu aku tersilap yerk..... tapi aku kat sini rasa tiap2 hari aku ada meeting atau perbincangan yang akan dikendalikan oleh samada bos besar @ bos x berapa nak besar....
'
hm, ni pon aku baru jer lepas abis discussion ngan bos, rentetan meeting ngan bos x berapa besar semalam..... n sekarang ni pulak bos tengah attend meeting ngan bos bahagian sebelah rentetan daripada discussion yang kami buat pg tadi.....
'
harap2 lepas bos meeting nanti x der la meeting @ discussion yang akan di buat kat bahagian ni pulak..... isk, pening lak aku rasa pale ni ngan apa yang aku taip..... berpusing2 rasanya..... korang paham ker..... x per la kalu x paham, janji aku dapat luahkan apa yang aku rasa.....
'
so, kena stanby wat keje, nak kena handle BT + OP produk yang akan dilaksanakan di cawangan negeri..... target for pasaran HKK 2011 yang akan berlangsung ujung bulan Februari nanti, sempat ke???..... insyaallah
'
dah ada group untuk laksanakan BT + OP tu.....
'
sooooo kita enjoy!!!!!
-(sambil angkat tangan, ala2 cerita puteri gitu)
'
upsss!!
so kita kerja!!!!!
'
hehe
'
k, sekian
'
'

6 comments

January 6, 2011 at 11:30 AM

ermm..awal tahun mmg huru hara sket.. msti ada byk perkara y nk d bincangkan.. lg2 bila nk bpindah bgunan baru2.. bertambah-tambahla pbincangan y x menjadi-jadi lagi.. adoiii

January 6, 2011 at 11:35 AM

memang... tahun baru memang camtue... ada jer target nak disasarkan dlm tahun tue... ponat nak melayan... semua nak cepat, semua nak tercapai.. yg teruknyer, anak2 buah jugak..

January 6, 2011 at 11:56 AM

kat sinipun bos2 tengah sibuk meeting...memacam meetinglah....dah tak tahu meeting ape dah...

January 6, 2011 at 12:07 PM

ehhehe..sini sinun sana situ semua sibuk kan...ngeee

January 6, 2011 at 12:12 PM

sini lg huru hara..dgn sistem baru nya lg..hadoi..mau pecah otak awal2 thn nie..

January 6, 2011 at 12:18 PM

lyafrina;
hah nak pindah bangunan, lagi haru, huhu

mamalyna;
sume nak kena capai kan, ikut target.. anak buah jugak jadik mangsa.. hah kita ler tu..

zaidah;
huhu, ikut jer la kak zai ngan bos2 tu

rose;
hm, sibuk sampai x terlayan dah..

fieza79;
sistem baru lagi, haru..

Post a Comment