^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

12 January 2011

Home » *Uih!!!!! sibuk betul aku hari ini, x sempat nak bukak tenet macam selalu*

*Uih!!!!! sibuk betul aku hari ini, x sempat nak bukak tenet macam selalu*

hah! dah waktu lunch rupenyer..... x sedo la, dari pepagi dah ada discussion ngan bos.... lepas tu trus kena wat preparation untuk laksana BT kat Terengganu..... aku selaras jerk, tapi yang pi sane bos jugak..... huhu sian kat aku.....
'
tapi ada hikmahnyer jugak, x dapat pi Terengganu, aku di arah untuk monitor BT yang kat Sarawak pulak..... x penah seumur kerja aku kena pi sarawak, this is 1st time la..... haha kelaka jerk aku ni, orang lain dah berkali2 dah pi malaysia timur tu, aku baru nak kenal.....
'
x per la, pegi pon bukan nak bercuti pon, buat kerja juga..... so tinggal la aisha masa tu nanti..... bila nak pi tu yerk..... insyaallah akan update dari masa ke semasa..... nak pi makan dulu, karang 2.30 ptg big bos nak wat discussion laks.....
'
BW - insyaallah kalu sempat yerk.....
'
k, sekian
'
'

4 comments

January 12, 2011 at 1:50 PM

uish buzi betol tu..jangan smp lupa nak makan plak yek!

January 12, 2011 at 2:03 PM

hihi, sibuk camner pon, makan kena ingat..

January 12, 2011 at 3:10 PM

hehehe...makan utama kalau x..xde tenaga nak blogwalking...hehehe..

January 12, 2011 at 4:38 PM

zura;
betul betul betul

Post a Comment