^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

06 January 2011

Home » *Meting lagi dan lagi dan lagi*

*Meting lagi dan lagi dan lagi*

.....n3 autopublish.....
'
aku rasa sejak naik keke tahun 2011 ni, banyak tol aku nyer n3 bertajukkan seperti di atas kan..... meeting meeting meeting, korang pon dah bosan ngan tajuk tu kan..... aku rasa pon xder pekdah kat korang nak baca..... tapi dah itu jerk isu yang aku leh cerita kat sini.....
'
ni pon wat n3 lepas abis meeting tadi petang..... aku rasa ari ni jerk 3 kali aku meeting + discussion..... hm, sume pasal keje2 yang aku n group bahagian ni kena buat dalam waktu terdekat nie..... memula pagi tadi ada discussion ngan big bos bahagian + ketua unit pasal pembahagian tugas..... peh tu meeting ngan big bos bahagian + sume ahli bahagian nie for bincang PKT tahun nie..... last sebelum balik tadi ngan bos x berapa nak big [ketua unit] pasal strategi nak wat keje dalam waktu terdekat nie.....
'
tu pon seb baik la ada pegawai dari RISDA datang nak jumpa ngan dia + big bos, kalu x..... mau sampai pukul 6 petang meeting x abis lagi..... biase la kalu orang dah veteren ni buat meeting, banyak sangat yang nak di share ngan kami yang masih muda remaja nie kan..... ops!!!!! remaja yerk, hehe
'
so, total meeting ari ni sume adalah 3..... sok x tau la plak ada brape meeting, owh, sok ada meeting JKP, big bos kena attend, so x der la meeting kut..... tapi, bos yang x berapa nak gbig tu ada..... hehe faham faham la (ala2 adibah noor @ librese ads)
'
k, sekian
'
'

2 comments

January 7, 2011 at 9:13 AM

rajin tul opis awk buat meeting ye.. meeting naik gaji ye.. :P

January 7, 2011 at 10:31 AM

aiyaaakk..tak suka meeting..meeting setahun 2,3 kali je dah busan..apatah lg sehari 2,3 meeting..huhu..

Post a Comment