^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

19 January 2011

Home » *Tajuk entry hari ini.....*

*Tajuk entry hari ini.....*

hari ini lambat bersiaran, dari pagi dah kena buat kerja..... abis setel buat kerja, kena attend meeting pulak sampai la waktu lunch..... x sempat nak bukak blog.....
'
tensen la keje ari ni.....
'
patutnya bos dah bagi2 kerja pada orang tertentu, buat la keje tu..... tapi aku gak yang kena buat
'
alasan..... ala, masz tau pasal bende ni, ala, masz dah biasa ngan bende ni, ala, masz dah lama buat keje ni, ala, masz taun lepas buat bende ni kan..... hah!!!!! tu ke alasan yang paling bagus ko boleh bagi kat aku..... apa guna orang atas lantik ko naik pangkat..... nota makluman pon ko nak aku buat..... pehal!!!!! dah la aku x attend program tu, aku jugak ke yang kena buat..... hish! aku memang x puas ati nie..... so, memang aku x sentuh langsung bende alah tu..... bos dah arah aku untuk incharge bende lain, so aku ikut arahan bos.....
'
nota makluman tu, try la buat sendiri, carik dalam fail, tengok contoh yang lepas2 n follow jerk..... susah ker..... ada anak buah, suoh la dia buat, pehal aku lak yang kene..... nak nota makluman tu bentang dalam JKP minggu depan..... aku ari ahad ni insyaallah dah berangkat ke sabah untuk incharge kerja aku..... so, tengok la camane ngan nota tu yerk.....
'
k, sekian
'
sorry x der gambar
tensennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
'
'

8 comments

January 19, 2011 at 1:47 PM

cam gitu la kalo kita dh teror, lbih thu dan lg lama keje dr org kt satu2 tmpt tu...alamatnya kita lah org yg lbih diberi kepercayaan..huhuhu

January 19, 2011 at 2:13 PM

hahahah..sabar ye kak.....bos memeang cm tuh.....kakaka..x reti buat suh ank buah buat...kikiki...dugaan tuh kak.....

January 19, 2011 at 2:30 PM

kwn2 ckp keje gomen mg mcm tu...
hope kakakku x mcm tu tau...
buatlah kerja anda sendiri, at least tnye org mcm mane nk buat, bukan suruh org buat..
btol x???

January 19, 2011 at 2:50 PM

sabor..sabor... inilah khidupan d dunia kan??

ada gak insiden g2 kat ofis lya.. mmg sakit hati..

January 19, 2011 at 2:57 PM

emm sian awk kn.. sy pun mengalaminye jugak.

dh hand over keje pd new staff, tp masih lg kite yg kene buat. alasanye, sy lebih tahu.. argh.. baik tak yh hand over kan?

January 19, 2011 at 3:18 PM

mrs fiza;
huhu x best arr camtu, abis keje kita sape nak buat.. wink! wink!

lylieiqmal;
hah sabar tu sabar gak, tapi ni dah banyak kali tau.. huwa!!!

siti norhafizah;
betul tu, x tau tanye la, jangan suoh orang buat.. x baik tol..

lyafrina;
sakit ati luah kat kawan sebelah sebelah jerk.. x boleh nak buat pape.. huhu

chugie;
betul tu, baik x yah hand over kan.. chet!!

January 21, 2011 at 4:20 PM

saya lg la tensen!boss sy ni memang x reti supervise anak buah kot..langsung x bagi kerja..risau gk ni makan gaji buta

January 21, 2011 at 4:53 PM

amboi marah btul..
sabar eh kak..

Post a Comment