^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17 January 2011

Home » » *Akhirnya aku berjaya mengambil pic aisha bertudung*

*Akhirnya aku berjaya mengambil pic aisha bertudung*

haihaihai, dah lepas lunch baru boleh buat n3, maklumla sibuk melanda diri ini..... bukan buat2 sibuk, tapi memang betul2 sibuk nie, selagi aku x pi outstation n selagi HKK2011 belum berjalan kat opis aku nie..... selagi itu la aku akan sibuk..... huhu
'
tapi macam biasa, sesibuk macamana sekalipon, aku tetap akan update sekurang2 nya 1 n3 pasal something to share with someone out there..... 1 n3 pon jadik la kan, wat lepas gian.. haha..... n here aku nak kongsi pada n3 yang pernah aku buat pasal aisha nak pakai tudung pi umah 'umi' pengasuh last week.....
'
ha, kali ni aku nak share da pic yang aku snap petang tu balik dari rumah 'umi' pengasuh petang tu..... see da pic k.....
'
'
~maaf, visual tidak memuaskan~
owh!! ini pic pembuka bicara..... aisha tengah baca doa lepas azan..... dengan mulut terkumat kamit tanpa suara..... hehe -pic diambil selepas aktivit photoshoot aisha bertudung
'
'

see, aku berjaya snap pic aiha bertudung, tapi dari belakang dulu yerk..... dia x tau lagi aku ambik gambar dia time ni, sibuk nak kunci grill, kalu dia tahu aku nak snap pic, mau dia mencangkung.....

'

'

hah! kan aku dah cakap, bila dia tau aku nak snap pic, kompem dia akan mencangkung..... kan dah terbukti..... ha, korang perasan x bende itam kat punggung aisha dalam pic yang belah atas tu..... korang bayangkan aisha pakai tudung tu sampai terjelir ke bawah punggung dia kan..... so, betapa besarnya tudung itu..... hehe

'

aisha dah mula pandai nak berposing..... hikhik, time ni aku paksa dia jangan buka sweater tu, coz nak ambik gambar punye pasal.....
'
'
see, tadi kat sofa..... ni posing kat dinding pulak..... nampak tangan tu, tu baru lepas buat peace dengan 3 jari tu..... tapi sibuk tengok iklan tv.....
'
'

so, itu je la yang aku nak kongsi kat sini buat masa ini..... x boleh lelama, punchcard dah nyanyi lagu..... huhu lepas ni nak update n3 pasal last saturday pi melawat umah baru kami di rawang perdana pulak.....

'

k, sekian

'
'

3 comments

January 17, 2011 at 7:13 PM

cumeinya aisha bertudung .. akak pun kalau bagi anak2 pakai tudug nie , mreka memang suke .. skrg nie kalau mereka pakai pun nampak cam rimas jer .. huhuhu
tunggu mereka dah besar betul :)

January 17, 2011 at 10:18 PM

comei nye bertudung..bagus kan ajar awal²..dh besar nnt x susah nk bentuk dia ;-)

January 21, 2011 at 4:56 PM

huh sebijik..saling xtumpah cam mamanyer...

Post a Comment