^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

14 January 2011

Home » *Aku pindah tempat duduk, bukan jabatan @ bahagian*

*Aku pindah tempat duduk, bukan jabatan @ bahagian*

haha, lagu kat mesin punch card dah menyanyi 40 minit yang lalu, tapi kau masih di sini..... di opis..... baru jerk lepas kemas2 meja..... baru pindah tempat, tukar tempat yang aku rasa memula aku dok dulu..... huhu, seb baik x bertukar jabatan @ bertukar bahagian..... kalu x, jenuh jugak nak berangkut bendealah2 aku yang ntah pape nie..... haha, tau2 la kalu pompuan kan, dengan segala bagai katalog n bunga2 an kan.....
'
tapi seb baik la kali ni barang aku x banyak sangat..... so, kemas sekejap jerk, dah siap..... hah, kita layan pic tempat duduk aku yang baru yerk..... hehe..... JOM!!!!! layanzzzz
'

pembuka tirai gambar..... ni la mamat opis yang ambik tempat aku bermula hari ini..... tempat dia nak kena roboh coz ada pegawai lain nak dok situ..... gambar curik ni, Fairis tengah mengemas tempat baru dia.....
'

'

ni plak, Sandy dok sebelah kiri Fairis - sebelah kanan aku..... iskiskisk korang rasa apa komen korang pasal tempat dok mamat nie..... serabut kan, berbuih mulut aku membebel, tapi tempat dia tetap cenggitu jugak..... huhu
'
'
ha, ni tempat Anom..... xder la pic dia coz dia da balik dah..... sebelum ni, dia dok sebelah kanan aku, but now, dia jadi jiran sebelah kiri aku..... lagi dekat la tpt kami n lagi senang la kalu kami nak bergoss** nanti kan..... harharhar haruuus
'
'
last but not least..... ofkos la tempat aku kan..... tempat baru, barang tetap yang lama..... hah, abaikan tangan tu, sibuk tol si budak Fairis tu tau, nak entreprem jerk kejenya..... tempat sendiri x siap jugak kemas.....
'
'
hah, cukup setakat ini dulu..... then nak wish.....
'
SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!!!!!
'
k, sekian
'
'