^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

12 January 2011

Home » , » *Cerita pasal rumah baru kami kat taman rawang perdana*

*Cerita pasal rumah baru kami kat taman rawang perdana*

huhu, hari ni x der cerita pasal umah baru kami kat Taman Rawang Perdana nuun di Rawang, Selangor.....ari ni pon x sempat nak upload gamabr kat blog ni..... ari ni jugak x sempat la nak ushar2 pape yang patut untuk umah kami..... kebizian melanda dari pagi sampai ke petang nie..... seb baik sekarang ni bos dah balik umah, tadi nak balik pon, sempat lalu kat sebelah ni n tanya pasal bajet tahun lepas..... aku bukannyer jaga bajet, tapi sebab aku jerk yang tau pasal perjalanan projek tu, then aku pon jawab lah yang aku tau kan.....
'
hm, esok..... x tau lagi camaner keadaan lagi kesibukan yang akan melanda, rasa 1 hari kalu x berangan pasal umah baru kami tu macam x sah jerk sejak dapat kunci x formal ni kan..... hehe, dah memacam dalam pikiran ni.....
'
nak pindah umah baru, nak kena carik duit tambahan ker?, nak kena buat pinjaman ker?, nak kena korek duit tabung yang itu ker?, duit yang ada tu cukup ker?..... sume pasal duit duit duit..... mata duitan la gak aku ni sekarang..... haha
'
rasa2 cam banyak jugak nak kena guna duit kan..... x per, mana yang perlu buat dulu, akan didahulukan..... pape pon x sabo nak tunggu ujung minggu ni, nak diskas nagn abang opis pasal bajet ubahsuai umah.....
'
k, sekian
'
'

2 comments

January 13, 2011 at 4:56 PM

bila nk pindahnye

January 14, 2011 at 1:16 PM

siti norhafizah;
insyaallah bulan depan..

Post a Comment