^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13 January 2011

Home » *Aku nak ada baby lagi*

*Aku nak ada baby lagi*

11.11.11
'
macam cantik jerk nombor kat atas tu kan..... huh! sape yang dapat nombor tu musti akan di kenang sampai bila2..... lagi2 kalu birthday jatuh pada tarikh itu, birthday aku..... huhu jangan mimpi lah.....
'
jauh lagi nak sampai kat nombor tu..... apa kata kalau pada tarikh itu akan lahir baby aku yang kedua..... wah!!!!! seronoknya..... boleh masuk dalam surat kabo nasional x yerk?..... my lil aisha lahir 2 hari sebelum raya krismas 2 tahun lepas..... kalu x, kompem aku masuk surat kabo muka depan coz baby lahir pada hari krismas kan..... huh, gila glemer tol aku ni..... tapi x per, yang penting tarikh lahir aisha dah pon masuk kat dalam surat..... surat beranak..... haha
'
hm, ape aku merepek petang2 time ujan kat opis ni..... korang layan jer la kan..... jam 6.30 masih lagi kat opis tunggu ujan berenti, inilah jadiknyer.... huhu tapi betul ape..... kalaulah aku akan lahirkan baby pada tarikh tu, musti best, kalah berita kahwin SMS pada 10.10.10..... hohohoho gelak jaat
'
sehingga ke hari aku masih berusaha nak dapatkan baby a.k.a adik kepada aisha..... tu yang berangan nak dapat tarikh cantik tu..... bukan apa, seronok pulak tengok blog2 kengkawan sume cerita pasal pregnancy..... so kena la usaha kan, kalu dapat tarikh 11.11.11, itu satu bonus, tapi kalu tak pon..... alhamdulillah atas rezeki kurniaan Allah
'
k, sekian
'
'

6 comments

January 13, 2011 at 9:38 PM

saya doakan aisha dpt adik tak lama lagi :)

January 14, 2011 at 12:30 AM

berusaha dan terus berusaha.. semoga aisha akan mendapat adik.. baru ada kawan ajak bermain..

January 14, 2011 at 1:15 PM

nadiah sidek;
insyaallah.. ameen

January 14, 2011 at 1:15 PM

elly & emmy;
berusaha tangga kejayaan kan..

January 14, 2011 at 4:34 PM

mcm ad bunga2 je

jadi akk ofis usu.
5 tahun keje kerajaan...anak die lahir masa 1st tahun keje kerajaan tu

5 tahun xde rezeki

pindah keje kat sini, br 4 bulan dh mengandung..

Moralnya: lbh ramai yg mendoakan if pindah keje..hehe

January 16, 2011 at 2:32 PM

hihi..alin pun mendoakan aisha dpt adik x lama lagi..boleh join lylie..

Post a Comment