^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

21 January 2011

Home » » *Outstation ke Sabah, stay Taha D'Bayu KK, windu kat Aisha*

*Outstation ke Sabah, stay Taha D'Bayu KK, windu kat Aisha*

huhu, kompem aku akan windu bangat kat aisha..... seminggu tu aku akan tinggal my lil aisha kat semenanjung nie..... tapi atas kehendak tugas demi agama n industri kraf terchenta..... aku sanggup..... cheeewah!!!! sanggup dalam keterpaksaan..... ape punya bahasa da aku guna petang2 nie.....
'
hm, sekarang ni aku tengah siap2 kan barang2 yang nak di bawa ke Sabah Negeri Di Bawah Bayu, seb baik la aku dah siapkan sikit2 2 hari lepas sebelum cuti thaipusam semalam, kalu x..... mau aku kelam kabut ari nie.....
'
aku pi sinun n akan menginap di hotel Taha D'Bayu, Kota Kinabalu..... hotel milik Tabung Haji..... n tiket baru jerk dapat ni ha..... Air Asia jerk.....


'
akan fly dari KL 23hb jan 11, jam 12.50 tgh n dijangka sampai KK jam 3.20pm..... aku akan gerak dari Kl ngan staff bhgn Rekaan iaitu Pn Ieda..... insyaallah akan ada driver cawangan yang ambil kami berdua di sana.....
'
akan balik semula ke KL 29hb jan 11, jam 10.55am n dijangka sampai ke KL jam 1.25pm..... haha, x pegi lagi dah mula rasa windu kat aisha..... camane nie..... huhu, x penah lagi tinggal aisha lelama cenggini, biasa paling lama pon 3 hari jerk, ini 5 hari tu, kalu kira perjalanan..... 7 hari wuoooo..... huhu, rasa cam nak nangis jerk.....
'
insyaallah, macam aku cakap kat atas tadi, demi tugas..... akan ku redah..... haha
semoga perjalanan kami diberkati n selamat pergi n selamta pulang..... ameen
'
k, sekian
'
'

6 comments

January 21, 2011 at 5:34 PM

owhhh jauh tuu...take care..
demi tugas kena redha kan je..
selamat pegi dan selamat pulang..

January 21, 2011 at 5:59 PM

fieza79;
thanx kak fieza..
ameen

January 21, 2011 at 8:42 PM

semoga selamat

January 21, 2011 at 9:21 PM

salam..
mas...
hati2 yer..amin..amin..semoga perjalanan pergi dan balik dgn selamat

nanti kongsi entry disana, ayu belum pernah pergi...heheh

January 22, 2011 at 10:32 AM

bestnye dpt g sabah...

January 26, 2011 at 12:29 PM

siti norhafizah;
ameen

citarasa rinduan;
ameen
insyaallah akan dikongsi

zura;
hehe, atas tiket kerja jugak baru sampai sabah nie..

Post a Comment