^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

04 January 2011

Home » » *Apsal erk??*

*Apsal erk??*

hm cam ader problem jerk pc aku nie..... dari semalam x leh nak detect SD card dari camera..... hmm naper yerk????? masuk tumbdrive bleh plak..... tu yang asik tergendala jerk aku nak upload pic masa wat bday party aisha kat tasik titiwangsa krismas ari tu..... hm, party la sangat..... hehe
'
ni terpaksa pinjam khidmat kawan sebelah [thanx daun keladi yerk anom] nak upload pic dari SD card camera pehtu mintak dia sharing..... siap aku copy dr pc dia, cepat2 aku suoh dia unsharing kan folder tu..... takut2 la kan nanti ader lak insan yang x sepatutnya mengcopy pic2 aku yang ntah pape tu..... karang tetiba jerk tersebar kat tenet ngan aksi terlampau..... uih, sadis tu..... x leh x leh.....
'
so, lepas ni leh arr aku upload pic tu dalam blog aku ni..... tungguuuuu..... cheh, cam la ada yang tunggu.....
'
'

salah satu pic yang di ambil sempena bday party aisha ari tu.....

'
k, sekian

'

6 comments

January 4, 2011 at 12:23 PM

tak sabar nak tengok ni...

papepun happy belated birthday untuk aisha...

moga membesar bagai juara..

January 4, 2011 at 12:25 PM

virus infection kot.. kadang2 memang x leh detect pun.

January 4, 2011 at 12:47 PM

bende2 cm nielah yg membantutkan mood nk blogging...

January 4, 2011 at 1:20 PM

ain;
thanx ain, hm dialah juara kat umah sekarang ni..

January 4, 2011 at 1:20 PM

chugie;
ooo yer ker? hm nak kena bunuh ler virus tu... isk

January 4, 2011 at 1:21 PM

zura;
betul tu, ilang semangat jap.....

Post a Comment