^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

26.11.12

Home » , , , » *Koboi + Sempoi di hari Sabtu*

*Koboi + Sempoi di hari Sabtu*

as salam, 


hari sabtu lepas hajat nak buat nasi tomato.....
ngeh ngeh ngeh

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

TADA!


Nasi Tomato koboi + Daging 3 Rasa sempoi


haha, suka ati aku jerk kan Nasi Tomato makan ngan daging..... dah itu jerk yang ada dalam esbok..... daging korban masak 3 rasa..... simpel2jerk janji boleh makan..... nasi tu pon kurang kaler..... huhu

x per, nanti2 boleh buat lagi..... hehe
yang penting Hubby kata sedap cuma daging tu manis sikit..... thanx dear.....
akan sayang perbaiki di masa akan datang.....


k, sekian


pssst : nak cari pest control untuk TerataKami.....

11 comments

November 26, 2012 at 8:03 AM

menyelerakan

November 26, 2012 at 9:02 AM

sedapnyaaaa...

November 26, 2012 at 9:19 AM

yang penting air tangan isterikan.. teguran ikhlas bawa kebaikan.. k

November 26, 2012 at 9:46 AM

akak yg penting hubby makan bertambah hihi..maybe berkat iar tangan isteri kan kak..

tapi tu lar yg alin perasan kalau hr2 dok umah hr2 masak gemukksss ler laki alynnn..

November 26, 2012 at 9:47 AM

pest control tu camner kak..? alat perangkap lipas ker kak..? kalau lalat boleh tak kak?

November 26, 2012 at 11:15 AM

wahhh...best je kak rupa die..boleh try ni..hehe

November 26, 2012 at 11:16 AM

sedap x sedap belakang citer kan sis.. air tangan isteri yg penting tuh.. suami dh puji tu sure sedap betul la tuh.. :)

November 26, 2012 at 11:26 AM

salam singgah kenalan......nice

http://laman-ayahsu.blogspot.com/

November 26, 2012 at 12:55 PM

sedapnya kak,heheh terliur

November 26, 2012 at 3:14 PM

Ok pe nasi tomato makan ngan daging, lain dari lain :D

November 26, 2012 at 4:05 PM

ala2 koboi pun nampak sedap je tu!

Post a Comment