^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20.11.12

Home » , , , » *dapur artis barat untuk cuci mata*

*dapur artis barat untuk cuci mata*

as salam, 


entry cuci mata.....
nak tunjuk dapur + KC sendiri x der..... so jom kita tengok dapur artis2 barat..... kut2 la boleh jadikan inspired dalam mendesign KC nnti kan..... hehe
 

 Justin Timberlake nyer dapur kat penthouse dia kat Manhattan.....
hah, dia ker yang masak?..... hehe



 dapur umah Emma Stone yang baru di beli bulan Mei 2012 lepas kat Beverly Hills.....



 Gwyneth Paltrow yang umpama chef amatur harus ada dapur yang besar kan.....



dapur Matthew McConaughey yang siap ada indoor n outdoor untuk hobby dia yang suka aktiviti bbq.....
bestnyer.....



dapur umah Taylor Swift yang ada banyak kabinet untuk simpan barang.....
ni pon best jugak nieh.....


wah!!!!! kalu dapat dapur ngan KC yang simpel2 jerk pon aku dah bersyukur dah.....
tapi kalu dapat macam kat atas2 tu lagi lah.....
kecik dapur aku, dapur umah mak aku kat Johor aku tadahkan.....
ha, barulah meriah nak masak selalu.....
kan.....
hehe


sume maklumat adalah dari sini.....


k, sekian


19 comments

November 20, 2012 at 8:23 AM

Teringinnya nak dapur camtu tapi apakan daya tak mampu....gunakanlah saja dapur yang sedia ada...hehe

November 20, 2012 at 9:39 AM

wah.. besnyer dapat dapur macam gambaq2 kat atas tu... tapi is suka dapur yang ringkas dan kemas.. macam yang pertama ngan kedua tu..

p/s: rajinkah puan eeiyss masak... tapi kalau dapat dapur camtu, bermotivasi jugak sket2.. keh3 (^__^)

November 20, 2012 at 9:55 AM

si justintu akak suka... nak cam gitu...

November 20, 2012 at 10:49 AM

saja buat bagi ada sambungan, xyah pikiaq dah entri untuk esok... hehe (^___^) mai la melawat lagi esok na (^___^)v

November 20, 2012 at 11:26 AM

cantik!!

November 20, 2012 at 11:28 AM

DAPUR EMMA STONE TU BEST..

November 20, 2012 at 11:38 AM

bile dah cantik sangat,sayang nak masak..takot kotor..umah2 artis tu sbb bersih jew dapur diowang..hahahaha..

November 20, 2012 at 12:14 PM

siap boley wt tdo dapur die kan..hehe
bestkan kalo ade dapor gini..hehe

November 20, 2012 at 12:17 PM

besh lau dpt cmni..

November 20, 2012 at 12:26 PM

betul tu masz oiiii...boleh meroyan laa tgk dapur2 dieorg nie.....masak pun kene hati2 koo takleh comot2 sbb sayang hahahaaha....

November 20, 2012 at 1:08 PM

kalu dah retis barat, x yah cakap lah

November 20, 2012 at 2:00 PM

wahhh!!! mmg cantek KC dorang!! moga rajin masak jugak..

Mazs.. hari nih dah tak de Malware dh~

November 20, 2012 at 3:00 PM

perghhh..berapa puluh ribu tu kak..silap2 capai ratus ribu kot kak..mmg terbaik..cantik sgt..lau camtu mmg alynn dok kat dapur dr pagi pai malam pun takper..hihi

November 20, 2012 at 5:21 PM

fuhhh nie budget besar nie dikk
tapi sgt2 cantik kan huhuh

November 20, 2012 at 5:28 PM

kemain lawa lagi dapur dierang..suka dapur emma stone tu modern n yang pasti warnanyer putih bersih...

November 20, 2012 at 8:54 PM

terpesona..........

November 20, 2012 at 10:26 PM

saye suke dapo yg matthew punye,,simple,cntik n kemas

November 21, 2012 at 5:21 AM

As salam wbt Masz,

Lama tak menjenguk ke sini... saya ni BW tunggang langgang! dapur2 tu semua mmg bestlah! Mmg termimpi2 juga nak dapur gitu... Setiap dapur tu dgn artisnye mcm sesuwai dgn personaliti masing2 kan :)

Agaknye mcmana dapur saya nnt kat Msia! Verangan :p

November 21, 2012 at 9:15 AM

kalau dapat dapur camni..wat tempat tido pun bole..hihi

Post a Comment