^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

05 November 2012

Home » , , , , , , » *Tarian Terendak Tekat*

*Tarian Terendak Tekat*

as salam, 
 ~selit sikit entry sebelum turun bawah wat keje~


 last saturday aku duty kat opis sempena Promosi Kraf Inspirasi Alam 2012..... so my lil Aisha pon work sekali ngan Papa n Mama ari tu..... dah petang2, dia dah mula rasa bosan..... so untuk hilang bosan aku ajak dia buat display produk bakul rotan kat Kedai SDSI..... dia siap tolong kau buat display lagik..... "mama, ni letak sini"..... "mama, nak warna hijau letak sini"..... "mama, yang ni mama?"..... hehe..... bila dah bosan dia tolong tengok aku buat display, dia pi tempat lain pulak..... ntah ke mana.....

siap display produk..... aku toleh ke belakang nak tengok apa anak dara tu buat..... hehe, tersenyum aku.....
dia menari rupanya..... menari dengan memegang terendak (tudung saji) daripada tekatan.....
aku aper lagi, sebagai mamarazi, harus aku snap2..... tapi ada step2 yang aku x sempat snap coz dia merari laju jerk sambil mulut terkumat kamit..... menyanyi kut... hehe
jom layan.....



 memula letak atas kepala.....


tarik keluar dari kepala.....


 pusing belakang kanan dan kiri sambil hayun terendak tu.....


 pusingkan terendak atas tangan.....
sebagai penutup persembahan.....


bila dia sedar aku snap gambar dia, terus lari kat aku n peluk sambil sengih2..... hehe malu ler tu.....
so sweet anak mama ni kan..... penghibur di kala sunyi, pengubat di kala duka..... kekadang tu buat sakit ati jugak..... tapi time kita marah, boleh pulak dia buat lawak, so x jadilah marah..... haha

k, sekian


10 comments

November 5, 2012 at 10:30 AM

cute

November 5, 2012 at 12:36 PM

comeinya aisha... pandainya mane dia dpt inspirasi jadikan terendak tu alat tarian? kreatif sungguh si comel nie

November 5, 2012 at 12:39 PM

anak anak mmg mcm too kan kak ragamnye , hehehe

November 5, 2012 at 1:34 PM

pandainye dia menari~

Anonymous
November 5, 2012 at 1:40 PM

comey je die ye

November 5, 2012 at 1:55 PM

record video la

November 5, 2012 at 2:24 PM

homelnya dier...geram!

November 5, 2012 at 3:10 PM

akak aisha pernah tgk org menari guna tudung saji tu ker..? ke dia ada join group kat taska..? pandai nyerr..

November 5, 2012 at 4:49 PM

terendak tu pe .... tudung saji tu ke .... asha kaki joget rupenye

November 5, 2012 at 6:09 PM

tudung saji juga dikenali terendak eh...baru tau...huhu

Post a Comment