^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

12 November 2012

Home » , , , » *Anugerah Skrin 2012 di mata aku*

*Anugerah Skrin 2012 di mata aku*

as salam,
~autopublish~


tentu ramai kengkawan yang dah bercuti hari ni kan.....
so aku buat entry simple jerk.....
k


kengkawan tengok Anugerah Skrin 2012 ari jumaat ritu?.....
kebetulan ari tu aku balik keje awal.....
so sempat la tengok..... biasanya jam itu aku layan Masterchef kat Astro.....
tapi ari Jumaat MC xder kan, so aku layanlah ASK tu kan.....



konsep yang di bawa adalah dunia fantasi.....
aku mengharapkan yang dunia ASK betul2 fantasi.....
tapi hampeh.....
sume macam x dirancang dengan sempurna, macam buat x sungguh2 jerk.....

so, kesudahannya.....
lepas 30 minit, aku mintak Hubby tukar channel lain.....
mengantuk weh tengok ASK taun nieh.....
meleweh2 drama dia.....
apepon tahniah aku ucap pada semua pemenang untuk tahun ini.....
moga TV3 akan lebih prihatin dalam perancangan pelaksanaan anugerah berprestij macam ni.....

k, sekian


pssst : jangan melenting yerk kengkawan..... ni cuma pandangan aku..... k

10 comments

November 12, 2012 at 8:32 AM

ok je

November 12, 2012 at 8:35 AM

aku citer anugrah2 ni lama dah atk layan
aderlah dekat 6 thun
taleh gi la..
tgk bini2 org bersorak2 bila tgk laki org..
eii...
sabo jelah..
siap terpekik terlolong mcm histeria..

November 12, 2012 at 9:10 AM

Membosankan..terus tukar channel..tgk citer korea.. :)

November 12, 2012 at 9:31 AM

masz sure xtgk smpai abis kan...sy memule tue tgk pun ckp hampeh jugak (tgk lari2 masa nie) tp bile lama2 tgk br best...melekat smpai abis...

November 12, 2012 at 9:58 AM

tak tgk pun ..layan 616 lagi besh ...hahhahaha lagi pun aku tatau pun ade AS ni ..hahhaha

November 12, 2012 at 10:23 AM

actually, tema fantasi diorg ni mmg best la. sbb 1st time kan. cuma mase starting tu meleweh2 sgt. sampai drag time. kesian penerima anugerah yg last2 tu dpt bg ucapan sekejap je. :)

sue ade tag masz kat GA ni --> http://suriaqistina.blogspot.com/2012/11/mega-giveaway-dari-wwwyanayassincom.html

November 12, 2012 at 1:58 PM

sy pun tgk gitu2 jer.. masa tuh ngah bz wat kuih.. hiks..

Anonymous
November 12, 2012 at 5:05 PM

pun x minat !

November 14, 2012 at 2:00 AM

setuju sangat..memang xbest boring..mohon sis follow me back tq..http://shaheina.blogspot.com/

November 14, 2012 at 8:32 AM

bukak skjp aritu, tgk ada teater, ingat mcm best, layan 5 minit, teater merapu meraban.. mmm, bukak cita lain..

Post a Comment