^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

19 November 2012

Home » , , » *Menang Hello Kitty Giveaway by Mummy Ayu*

*Menang Hello Kitty Giveaway by Mummy Ayu*

as salam, 

alhamdulillah yang x terhingga..... dalam pada mencari mood nak menaip..... tetiba aku rasa macam ada instinct  untuk meng'klik entry mummy ayu yang terbaru nieh....
padahal aku pon dah ingat2 lupa ada ke x aku join GA ni yerk.....




 owh rupa2nya ada tertaip nama Aisha di situ..... walau ada sikit kesalahan ejaan, tapi binti betul n link blog pon betul..... maknanya betul lah tu kan.....
alhamdulillah, ada lagi rezeki aku dengan CGL online ni.....dulu aku siap buat blog khas untuk join2 CGL nieh, tapi sejak dah kurang masa, so aku tutup blog tu..... sekarang kekadang terasa nak join, aku guna blog personal jerk lah..... kalau ada masa aku join, so kengkawan kalu nak aku join, buatlah CGL... hehe tapi yang senang2 jerk aku join n kalu masa mengizinkan.....

owh, balik pada tajuk.....
actually aku letak 3 nama untuk join GA nieh iaitu nama Aisha ofkos lah kan, then nama sepupu2 Aisha yang cukup syarat iaitu Ammar n Aida..... tapi nampaknya rezeki lebih berpihak untuk Aisha..... insyaallah, kalu ada rezeki yang lain, aku joinkan lagi mereka2 yang berkaitan..... hehe

dah merepek lagi aku hari nie.....
so kengkawan yang ada join GA mummy Ayu nieh, meh tengok senarai penuh KAT SINI yerk.....


k, sekian


6 comments

November 19, 2012 at 3:12 PM

wah.. tahniah (^___^) rezeki buat aisha tu (^___^)

November 19, 2012 at 3:14 PM

Tahniah yer!

November 19, 2012 at 3:24 PM

tahniah yer...aisha mesti happy dapat hello kitty...

November 19, 2012 at 4:28 PM

Tahniah... dah 2 ke 3 hari duk intai2 entry dari puan maszmadi. Hehehe

November 19, 2012 at 4:53 PM

wahh!!sukanya dpt hello kitty :)

Anonymous
November 20, 2012 at 1:08 PM

tahniah ye

Post a Comment