^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

01 March 2011

Home » *Tugas hari ini selesai, Tugas esok menanti*

*Tugas hari ini selesai, Tugas esok menanti*

alhamdulillah,
'
hari ini punya tugas dah selesai..... tapi sehingga saat ini aku masih di sini, di opis ini, di depan pc ini..... huwaaaa! x balik lagi maaaaa.....
'
apsal la x balik lagi aku nie..... kalu nak kata kerja HKK 2011, jam 6.00 ptg tadi dah solosai tugas dah..... haha, ini hubby nyer pasal lah nie..... cakap ari ni nak balik awal, kalu awal pon dalam 6.30 ptg baru leh balik la kan..... malam ni nak pi soping barang rumah dah terbengkalai sejak 2 minggu lepas..... [tetiba teringat kain baju x berlipat dah melimpah ruah kat bilik belakang]..... huhu
'
tapi, aku masih di sini menunggu panggilan hubby untuk same2 balik naik moto..... rempit seh hari nie..... haha, dia kena replace kakak yang duty jap, naik opis ada keje katanye..... so, hubby aku ler yang jadi mangsa kena duty.....
'
aku????? hanya mampu untuk mengunggu panggilan dari hubby..... kringggg! kringggg! tipooon biler la ko nak bunyik nie.....?
'
k, sekian
'
'

4 comments

March 1, 2011 at 9:42 PM

oh..tunggu cik abg ker masz..sabar k..cik abg bz tu

March 2, 2011 at 3:16 AM

singgah sini..slm kenal :)

March 2, 2011 at 11:31 AM

sekali sekala merempit naik motor ok jugakkan masz...

March 2, 2011 at 1:44 PM

oh.. gitu la kan.. nak buat camne.. nak tak nak kena tunggu gak la kan

Post a Comment