^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

15 March 2011

Home » , » *Maaf atas kelewatan diri ini*

*Maaf atas kelewatan diri ini*

alhamdulillah
'
akhirnya aku siap mem'packing hadiah2 yang sepatutnya sampai ke tangan pemilik sebenarnya sekian dulu..... ini semua gara2 HKK2011 yang berlangsung 2 minggu n aku tertangguh n tangguih n tangguh pemberian hadiah milik pemenang Lucky Draw Souvenir Dari Sabah anjuran blog aku yang x seberapa nie kan.....
'
maaf sesangat aku pinta dari pemenang2 sekelian seperti nama yang tertera di atas sampul surat itu yerk..... tinggal tunggu akunak terbangkan jerk hadiah2 tu kepada tuan masing2.....
'
'
aku dah x mor tangguh2 dah, hak orang musti diberi kan..... Insyaallah dalam minggu ni juga akan aku poskan hadiah2 tu semua..... harap tiada aral yang melintang samada di tengah jalan mahupon di tepi jalan..... ameen
'
k, sekian
'
'

2 comments

March 15, 2011 at 7:28 PM

wah mesti tak sabar penerima hadiah ni..tahniah buat mereka..^_^

March 16, 2011 at 4:20 PM

waaah...sungguh xsabar nk pegang hadiah tue..hehhe..

Post a Comment